December brudar
det var en rolig liten figur
det var en rolig liten figur
tycker att bt är lite kinkigt när det gäller smileysar... borde väl inte spela så stor roll åt vilket håll de är, eller om de är med eller utan nästa
näsa ska det ju vara, inte nästa
Nu tackar jag för mig ikväll....
Fy vilken dålig stil! Hade hon inte sagt något från början hade det ju inte blivit ett problem...
Vad härligt, låter som du hittat en fin ring! Grattis Vad det utförsäljning på den, eller varför fanns den inte i fler storlekar?
Det är nog smart att inte räkna med hippan. Sannolikheten för att hon inte genomför den är väl tyvärr ganska stor när det hänt liknande grejer innan... Bättre att bli överraskad, vilket du faktiskt kommer bli om hon genomför den
Vilken tur du haft Extra kul om det inte är så många som har den! Jag är orolig att min ring kommer att gå upp i pris pga av dollarns, om än minimala, uppgång och guldets uppgång... Dollarn påverkar tydligen priset på stenarna jag ska ha. Ska prata med guldsmeden i månadsskiftet, han ska påbörja våra ringar i oktober, får se vad han säger då.
Men de vet att ni ska resa bort? Är det ingen som bor i närheten av er som ni kan övertala att skjutsa er till flygplatsen? Då kan ni dra med dem till vigseln Om ni planerar det väl så behöver era vittnet inte veta att de är vittnen förrän det är dags
Bilden uppe i hörnet är f-ringen och den tänkta vigselringen (alliansen). Jag kommer dock att ha en allians med flanderslipande stenar istället, och så kommer det att bli en längre rad *blingbling*
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-20 11:35:56 följande:
flanderslipade diamanter ser lite ut som en blandning av brillianten och princessslipning ("avskurna" hörn). Den används som princess men glimmar som briljant.
Här kan du läsa mer om dem: www.rundgrengroup.com/sv/