• laris

Vad har ni för färgtema?

Vi funderar på att ha grönt,guld och creme vitt. Vilket grönt har vi dock inte bestäm (gräsgrönt eller limegrönt) än. Vi vill även duka mkt med hjälp av naturen (limefrukter/äpplen, långa grässtrån mm). Kanske tom lönnblad som placeringskort .

vad har ni för färgtema och hur sätter det prägel på eran dukning och pyssel kring bröllopet?

• Svar på tråden Vad har ni för färgtema?
  • Novemberbröllop08

Vi ska ha vitt och silver, kanonfint Kör ett riktigt vintertema med fejksnö, kristaller och mycket ljus.

• pandis81

Låter verkligen jättemysigt.. vill se bilder sen

Novemberbröllop08 skrev 2008-09-16 10:02:30 följande:
    Vi ska ha vitt och silver, kanonfint Kör ett riktigt vintertema med fejksnö, kristaller och mycket ljus.
  • Thailand 08

Mörkrött,vitt och silver hade vi

• Novemberbröllop08

pandis81: Självklart

• pandis81

Låter bra..
    Du får säga till sen. Vilket datum har ni??

Novemberbröllop08 skrev 2008-09-16 11:24:37 följande:
    pandis81: Självklart
  • lilla smultron

Känner mig lite värdelös här nu, hehe... Jag har gjort inbjudningskort som jag tyckte var himla fina men har inte riktigt tänkt på färgtema när jag gjorde dem. Vi ska ha havstema i lokalen och det blir på sensommaren så nu plötsligt vet jag inte om jag tycker att inbjudningarna är så bra längre. Gör det nåt? Borde jag börja om från början nu?

• Thailand 08

lilla smultron skrev 2008-09-16 11:59:41 följande:

Känner mig lite värdelös här nu, hehe... Jag har gjort inbjudningskort som jag tyckte var himla fina men har inte riktigt tänkt på färgtema när jag gjorde dem. Vi ska ha havstema i lokalen och det blir på sensommaren så nu plötsligt vet jag inte om jag tycker att inbjudningarna är så bra längre. Gör det nåt? Borde jag börja om från början nu?
    Nej.Tänk vilket arbete du har lagt ner.Dom blir säkert jättebra
  • nossan

vi har vitt, mörkrött, silver

• ElinPierre

Vi kommer att ha grönt, vitt och guld!!!

Så mycket vi vet är att det gröna finns med på inbjudan, bordsplacering, vigselprogram, festhäfte och tackkort i form av en grön skogstapet plus på några av dessa har vi grönt band.

Dukningen är inte hundra spikad än, men en grej som det nog blir är en vas med gröna äpplen och vindruvor. Kanske lite lime i också.
    Vi har köpt guldiga klotljus (Ikea-rea- 4 st för 5 kr!!) som vi ska göra nåt fiffigt med. Sen funderar jag på att ta in några slags grenar (Vide eller björk med musöron som förhoppningsvis har kommit den 9 maj!) för att göra det ännu mer levande...

På baren kommer det att stå några (3 eller 5) olika drinkar färdigblandade med namn framför i olika glas- Gröna såklart!

Tärnans klänning kommer vara grön.

Svar på tråden Vad har ni för färgtema?