• laris

Vad har ni för färgtema?

Vi funderar på att ha grönt,guld och creme vitt. Vilket grönt har vi dock inte bestäm (gräsgrönt eller limegrönt) än. Vi vill även duka mkt med hjälp av naturen (limefrukter/äpplen, långa grässtrån mm). Kanske tom lönnblad som placeringskort .

vad har ni för färgtema och hur sätter det prägel på eran dukning och pyssel kring bröllopet?

• Svar på tråden Vad har ni för färgtema?
  • Lecia

Vi ska ha vitt, creme och vinrött!

• laris

Läckert!

JTN skrev 2008-09-17 22:03:53 följande:
    Vår tanke är svart och vitt
  • ElinDLB

Ljusrosa, vitt och ljusgrönt.

• MulleNuh

Jag bestämde idag att det blir vinrött, benvitt och guld.

• Vargtassa

Som vi...

Lecia skrev 2008-09-17 22:10:42 följande:
    Vi ska ha vitt, creme och vinrött!
  • mirtini86

Vi har lila, guld och vitt...vet inte hur vanliga dessa färger är men lila har alltid varit min favoritfärg så så fick det bli! Vet dock inte än hur jag ska göra med deckorationer. Om någon har tips så mottages detta gärna!

Nån annan med samma färgtema?

• MulleNuh

Om jag får komma med ett litet tips så skulle jag byta ut det vita mot kanske ljuuuusgrått..

mirtini86 skrev 2008-09-27 18:48:13 följande:
    Vi har lila, guld och vitt...vet inte hur vanliga dessa färger är men lila har alltid varit min favoritfärg så så fick det bli! Vet dock inte än hur jag ska göra med deckorationer. Om någon har tips så mottages detta gärna! Nån annan med samma färgtema?
  • EhjärtarE

Vi ska ha rött och vitt.

Allt från, trycksaker, blommor, bordsdekorationer, brudbuketten, M2bs klädsel till tårtan kommer följa samma färgtema. Det blir mycket rött, bla. rosor och hjärtan

• wildalila

vi kommer att ha gammelrosa, brunt, vitt.. looovvveee!

Svar på tråden Vad har ni för färgtema?