Vi2iJuli skrev 2008-09-21 23:08:11 följande:
EhjärtaE: Jahaa, ja men det är ju ingen panik.. det hinns! :) Jag är världens planeringsmänniska, kommer alltid en kvart för tidigt till möten, så jag är ute i god tid.
Egentligen är vi nog också ute i god tid, på ett sätt. För även om vi inte bokat något har vi bestämt typ allt. Var vi ska gifta oss, ha festen, catering, köpa tårta, vem som ska ta kort, vara tärna, präst, vilken sorts klänning jag ska ha, vilken sorts ring jag ska ha, hur alla trycksaker ska se ut. Men vi har inte gjort, tilfrågat eller bokat något av det. Allt finns i mitt huvud och i en mapp på min dator med massor av information, länkar och bilder!
Jag tycker också om att planera! Det enda som vi har gjort är en hemsida (som är nästan klar) som gästerna ska få information från. Men det är ju typ ett halvår kvar tills vi ska skicka ut inbjudningkorten
Det känns nästan som om vi har planerat lite väl mycket, med tanke på att vi ska ha ett bröllop med 40 gäster om 10 månader. Men samtidigt vet man ju inte om alla de saker vi har bestämt går som vi har tänkt, cateringen kanske inte har den meny eller det pris vi tänkt, kyrkan kanske är bokad (ve och fasa! men det tro jag verkligen inte), så det är ju bra att ha tänkt igenom det innan
Nu säger min M2b att det inte är någon som kommer orka läsa detta långa, så det är bäst jag slutar