Brudar i Luleåtrakten?
Hihi, jag funderar på att åka dit på torsdag, så jag är lite nyfiken
Åååh, jag vill också prova brudklänningar! Men det blir nog på torsdag
Beställer de inte hem en ny om man vill köpa den, tycker jag de borde göra. Var det någon rea då?
Idag var jag på cinderella! Det var jätteroligt att prova klänningar! Fast jag tror att personalen tyckte jag var krånglig (vill inte ha pärlor eller broderier på klänningen). Vi var där en och en halv timma och tillslut hittade jag en som jag tyckte om. Den var såklart inte på rea, men kostade ändå bara 3600. Den fanns inte heller i min storlek, men det kunde de beställa hem (det är nog bara reaklänningarna de inte gör det med). Men jag måste fundera en stund, det var ju första gången jag var och provade
Roligt var det i alla fall, nu vill jag prova meeer! Tänk när man har sin klänning hemma, då kan man prova hela tiden
Haha, min kille var med när jag provade, så det är lite kört, även om det inte blir någon av dem. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket, även om jag kanske inte vill visa mig i den för honom, inte allt för ofta i alla fall Han vet ungefär vad det blir för klänning och jag vet exakt vad han ska ha på sig. Jag tror ändå inte att det blir samma sak när man står där på dagen.
Det finns något ställe i boden, har aldrig varit där och vet inte vad det heter, men jag vet att det finns, det borde ju gå att googla.
Det finns ju redan ett ställe i Luleå, skräddarn, www.skraddarn.se/ men det kanske är det som ska flytta till storgatan???
Oj, så roligt, då har man en till butik att besöka
Här är adressen till den i boden i alla fall, hittar ingen hemsida. gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/65643953/referring_what/cs/header_code/R1000985/company_name/Harriets%20Brud%20&%20Balkl%E4nning/geo_area/Boden/stq/0
Vi ska göra själva, har redan köpt papper Det blir ju några hundra, men det hade definitivt blivit dyrare att köpa färdiga. Dessutom tycker jag att det är ganska roligt att pyssla
Vi står väldigt still just nu. Men på söndag ska vi berätta för hans familj när de kommer hit för att fira min födelsedag Det står "Vi ska gifta oss!" med kylskåpspoesi på kylskåpet nu, vi tyckte det var roligt, hoppas de märker något
Sen ska vi boka kyrka och festlokal (eftersom det är hans mamma som har hand om det, hon jobbar där). Och efter det kommer vi nog kunna planera mer
Vilka tog 1500 då? Jag är snål