Inlägg från: Jörgens fru |Visa alla inlägg
  • Jörgens fru

Brudar i Luleåtrakten?

En av mina väninnor är utbildad make up artist och gör grymma håruppsättningar, hon brukar göra brud make och hår, så hon ska göra mig också.

Och för det vill hon inte ha någonting, men brukligt är väl att man köper någon present som tack.
    Så bara där så sparar man en stor utgift! Det tackar vi för!

• Jörgens fru

Är det någon som ska ha en solist i kyrkan? Tips på vart man kan få tag på en?

• Jörgens fru

någon som har koll på när exakt den där nya brudbutiken ska öppna?

• Jörgens fru

Hej brudar! Nu är jag tillbaka efter en lååång vecka utan internet! Tänk så beroende man kan vara. Och inte att tala om abstinensen...
    Men nu är jag här!

Ser att ni har funderingar på blommor. Inte kunde jag tro att det var SÅ dyrt.
    Var själv in på enströms blommor och frågade, och fick till svar att bukettens pris får man på en "genomgång" som man bokar in och kostar 200-300 kr. Som dom sen drar av på bukettens pris. Alltså ett "fult" sätt att knyta till sig kunder.

Jag som kund vill ju givetvis veta vart jag kan få min bukett till ett så bra pris som möjligt, UTAN att boka en konsultation för en summa pengar. Fult tycker jag. Så för mig blir det nog inte enströms.

• Jörgens fru
    EhjärtarE skrev 2008-10-26 19:54:25 följande:
    Händer inte så väldigt mycket här heller, mer än att vi bokat kyrka och därmed också festlokal. Sen fick vi ett ungefärligt pris på maten häromdagen. 80 kr/pers för tre sorters kullskuret, potatisgratäng, sås, sallad, bröd och smör Så vi halverade vår matbudget. Sånt e kul!
    Får man fråga vad ni ska ha för mat samt vart ni kommer ta den ifrån, eller ska ni göra den själv?
  • Jörgens fru

Någon som har varit in på den nya brudbutiken? Öppnade ju igår så nu ska jag bege mig in till stan för en första titt!

• Jörgens fru

Ligger längst ner, eller upp (beroende på hur ni vill se på saken) på storgatan mot Gymnasiebyn

Ska jag vara ärlig så var det inte så mycket att hänga i julgranen. Ok, dom har nyss öppnat, men vad hade dom... 3 tiaror och 8 känningar? Nej, jag blev då besviken.
    Dom skulle få in mer grejor om ett par veckor.

• Jörgens fru
    Vi2iJuli skrev 2008-10-29 11:49:31 följande:
    Jörgens fru: Bara 8 klänningar!?? Hmm, det var ju inget roligt å höra. :/ Varför öppna om man inte fått alla leveranser än?Vilka från deras hemsida såg du där? Har hittat några jag kunnat tänka mig.
    Jag har ju redan köpt min klänning, så jag kollade inte så noga, men dom var lätträknade dom som hängde på ställningen.

Jag var ju ute efter en tiara...och det var TRE st som dom hade..

Håller med, varför öppna om inte alla leveranser har kommit... Bättre att vänta någon vecka till.
  • Jörgens fru

Jaha, då man äntligen har hittat en solist som KAN sjunga och dessutom till ett vettigt pris, ja då hoppar hon av..
    GAH! Jag blir galen!
    Någon som har något tips på en solist som vill sjunga på ett bröllop?

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?