Bröstoperation
Kanske ska göra en sån har iaf funderingar på det. Och så klart många frågor, hoppas ni som genomgått en kan berätta lite för mig om var ni gjorde den, vad ni gjorde, var ni har ärren. Vilken klinik är bäst?
Kanske ska göra en sån har iaf funderingar på det. Och så klart många frågor, hoppas ni som genomgått en kan berätta lite för mig om var ni gjorde den, vad ni gjorde, var ni har ärren. Vilken klinik är bäst?
*Puff*
Kan inte svara eftersom jag inte gjort någon sådan operation, men jag har en i bekantskapskretsen. Hon var sjukskriven länge efteråt och det tog tid innan allt läkte och inte gjorde ont längre. Alltså ska man planera väl så att man inte opererar sig en månad före en semesterresa till exempel.
Jag har en kompis som bara gjorde något slags lyft. Jag såg ingen skillnad när hon hade kläder på sig (hon var lika snygg innan), men utan så hade hon ärr längs hela underkanten på brösten.
En annan kompis gjorde bröstreduktion och alla trodde att hon hade gått ner tio kilo i vikt, minst! Hon hade ärr under och i mitten rakt upp mot bröstvårtorna, för de hade flyttat dem tror jag.
Kom ihåg att om du har implantat så måste du göra om operationen ungefär var tionde år.
man behöver inte gör om det vart 10år ... det bero på implantat,
Ja det är ju många alternativ storleker och form
Det beror på hur stor eller liten du är nu, och bredden på bröstkorgen
det bero på varför och för vem du göra det.
jag gjorde det för mig.
Det fanns flera tråd här förut "bröstförstoring" upp till 13 eller 14 tror jag,
det är så jag hittade hit.. och nu hänger jag här för att jag är förlovade.
kliniker i stockholm jag känner till är Akademikliniken, Victoria kiliniken Kirug någonting, centrum tror jag.
Sök sök sök frågar runt till oliker kliniker mm och se om du kan hitta tråden.
www.plastikkirurgiforum.se
sök på Debatt kroppen-- där finns det kanske nåt tråd kvar
sida 8 Kroppen på Bröstförstoring 10
jätte bra tråd men allt om innan och efter och hur folk mår
hade ingen kupa innan, det är sant.
Ha siliikon dropformade men komma inte ihåg vilken.
sida 8 Kroppen på Bröstförstoring 10
jätte bra tråd men allt om innan och efter och hur folk mår
hade ingen kupa innan, det är sant.
Ha siliikon dropformade men komma inte ihåg vilken.
Hej,
Har själv gjort en bröstförstoring för snart ett år sedan. Det är helt ofattbart vad tiden går FORT och man vänjer sig så otroligt snabbt till sin nya kropp så nu kan jag inte ens se att det är min kropp på gamla kort.
Gjorde en bröstoperation på 290g på Victoriakliniken i Stockholm. Bor i Skåne men valde att åka dit upp eftersom Charles är en grym kirurg. Mitt krav var att de skulle se bra ut till min kropp, naturliga. Har inte hdt några som helst problem efter operationen, mådde faktiskt ganska bra efter och ångrar mig inte en enda sekund att jag gjorde det. Det jag sa efter operationen var att jag lätt kunnat göra det igen. inga problem! :D
Skriv gärna till mig om du vill veta mer.
Kram
Jag opererade mig för 2,5 år sen och ångrar mig inte en sekund. Jag gjorde min op i uppsala. La in 300 gelé under muskeln. Känner nu i efterhand att jag kanske skulle ha lagt in lite till men men.. Jag gjorde min op helt för min egen skull!!