Fikasugna erfarna makar
hej snyggingar
sitter på flygplatsen efter ett bra möte. Rödvin till lunch så nu är det sömnigt
hej snyggingar
sitter på flygplatsen efter ett bra möte. Rödvin till lunch så nu är det sömnigt
hej babes.
lite spak men snart är jag igång igen. ledig idag o nu har vi handlat. städpatrullen skall snart sätta igång
Hej snyggingar
va kul att träffa er alla
Bauti-alla dina halloweengrejer finns i en påse.ta med mig dem om du kan träffas nån dag
Frujj- receptblogg! perfekt!
God morgon
en lång helg med mycket aktiviteter. det har liksom inte varit en lugn stund sedan Barcelona förra helgen.
I lördags blev det frukost med Bauti o Linum. Sen konståkning i Lerum. Vänninas dotter åkte o så tillslut Thörnströms
igår slappade jag bara. skogspromenad och sova middag. det var skönt
Linum- köpt biljetter till julkonserten
Idag skall vi fira R. Han fyller år men väldans lugnt firande. Tårta o paket ikväll
Mornings
idag blir det James Bond efter jobbet.
Får man lämna ut receptbloggen till andra? Mina andra kamrater blev lite avis
jag lovar att göra kokboken i så fall. jag gjorde ju en till freddan i våras så varför inte. BT brudarnas överlevnasbok i köksjungeln kanske
nix jag ser fortfarande ut som en atombomb i håret
Håller tummarna att går bra för dig Nides! Och herr Linum med!!!
ja det är oroligt på alla håll. Det enda är väl att jag känner mig luttrad. Bankkris 1992 när valutan flöt fritt o min lön förlorade 50% köpkraft på ett dyng. Eller IT-kris o uppsägning 2004...
Mornings
en morgon med lite inspiration. vackert väder och oerhört coolt med en svart amerikansk president som heter Hussein. O James Bond igår