Fikasugna erfarna makar
Trevlig resa Fru T. Det låter alldeles underbart!
Trevlig resa Fru T. Det låter alldeles underbart!
Ingen fara. om jag får boxen till jul är det perfekt
Fasiken vilket elände. Allt går på samma gång...
Ny tvättmaskin rekommenderar jag där vi köpte vår frys- begagnat på Friggagatan. Himla billigt o bra. Kolla med Bauti också
TV- vi har en extra- vill ni låna den? gammal och tjock men funkar
Vår frys som vi köpte begagnad var helt ok (källarfrysen behöver ju inte vara snygg) Tror vi betalade 1000 eller så för den. Bauti har köpt grejer till salongen där o varit nöjd
Säg gärna till om TV:n. Klart ni får den men man behöver ny fjärrkontroll
Tillbaka på kontoret- många högar. i morgon åker jag igen- Stockholm två dagar
Nibla- hoppas ni kryar på er. Vilken Kinakrog använder ni er av i förorten? förrresten har ni testat Thaitake awayen i korvkiosken vid centrum? Himla bra
Nibla- den gamla korvmojjen vid lilla torget (Nordea, fiskaffär etc) Den var riktigt bra tycker jag
grymt tidig morgon. taxin kom 0525...brrrr.. men nu är jag på väg till Stockholm o har passerat Katrineholm.. vilken metropol. Skall på kurs 2 dagar- att tolka försäkringsvillkor. Det skall bli kul- hur trist än ämnet kan låta*s* Middag med svärisarna ikväll.
ja gärna fika. när????
BAUTI- gratta Linus the dog på namnsdagen!
ja gärna fika hos dig Carma. det vore så kul. när? är i paris ons-tors nästa vecka. vill gärna kolla på möjlighet tilljulkorten hemma hos dig om det går. alltså serietidningen
jag kan i helgen o nästa helg
12 är jag i Tyskland,13 glöggkalas,14 Linums konsert o sen är 20-21 också upptagna.