• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

oj... svårt att skriva sådant utan att ha en relation. det blir ju lite "falskt" om man är för personlig. jag hade nog skrivit några plattityder om att hoppas du snart mår bättre, att du snart kommer tillbaka till jobbet etc

tyvärr... det blir träna ingen prickig katt

• Ab fab

Mornings
    vilket skitväder! promenerade till stationen- ser ut som jag duschat

neda- röstat redan. Och skickat vidare i mängd! heja J

Idag är det biljarddags på Hällsnäs

• Ab fab

Nibla- så tråkigt. Men skönt att det inte var cancer för din bror. Irriterad tjocktarm.. hmm.. tror att en kamrat hade det. Men om det var IBS... det vet jag inte. De opererade bort en del av tarmen o sen har han varit jättefrisk

• Ab fab

Hu va jag har tråkigt. Ingen arbetslust alls. jag vill bara gå hem nu

• Ab fab

ja hem skulle jag vilja gå. men det är biljarddags...

• Ab fab

Längtar till nästa vecka. Ser fram emot rundturen SATC i New York så mycket. Hoppas verkligen den blir av

• Ab fab

Tjng. Har haft en helg av total återhämtning. Det kändes som det var verkligen behövligt

Spelade biljard i fredags med de 15 tyska försäkringsgubbarna. Kul, men sent. Ramlade hem vid tre. Jag är officiellt urusel på biljard bara så ni vet

Lördagen slappade vi bara. åkte till stan o fikade. Handlade ost i saluhallen, fikade med väninna. O sen sov jag middag i två timmar, badade bastu o drack skumpa.

Igår städade jag, krattade löv, fikade vid säteriet, zappade. Lammsteksrester o rotsaksgratäng. Tvättade för att packa ikväll. det är minugrader i New York....

• Ab fab

tjingeling. Grattis Fru T.*hurrraaaa*

kallt i NY, de vantar pa sno i kvall. Konferens idag, middag pa Manhattan i kvall

• Ab fab

hej sotnosa
    nu ar jag snart pa vag hem igen. Det har varit intensiva dagar har. Lite tid pa egen hand - da blev det sex and the city rundtur. Hur kul som helst

Har har varit kallt som fasiken men ingen sno. Borde tagit med mig langkalsonger om inte annat

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar