Fikasugna erfarna makar
Tezz: Ja, ibland funkar det nästintill omöjliga bara. Det gör ju att man undrar vad i hela fridens namn man pysslar med alla de andra gångerna.
Nibla: Vad sägs om att vi tar bussen 10.24? Då är vi vid kyrkan 10.35.
Tezz: Ja, ibland funkar det nästintill omöjliga bara. Det gör ju att man undrar vad i hela fridens namn man pysslar med alla de andra gångerna.
Nibla: Vad sägs om att vi tar bussen 10.24? Då är vi vid kyrkan 10.35.
Nibla: Vi skrev visst om varandra. Då tar vi bussen som är framme vid kyrkan 13.05. Vad kul! Vi ses imorgon.
Dags att byta på lilltjejen som har bajsat ner sig. Sedan blir det promenad.
Nibla: *fniss* Föredrar du fm eller em? Spelar ingen roll för mig.
Nibla: Då syns vi 10.35 imorgon.
Godkväll
Tack Nibla och lilla L för fika och en trevlig dag. Och tack för lånet av tröjan när lilltjejen bajsat och säcklat upp alla sina egna.
Efter besöket hos Nibla åkte vi iväg och hälsade på ett par vänner och deras lille ettåring. Antar att vi kommer att vara trötta imorgon.
Idag har vi budat på en auktion med åtta par gardiner. Det är Armstrongs vid Niblas (och Abbes) torg som har gått i konkurs och har haft auktion på nätet. Som det såg ut på bilden så skulle vi kunna byta gardiner i tre rum och kunna sälja två par. Reservationspriset är dock inte uppnått så vi får väl veta imorgon om de godtar vårt högsta pris.
Nibla: Skulle lämna en kommentar på din blogg men den ville inte riktigt nu. Det blev en bra bild ändå på de små söta. De håller nu nästan varandra i handen på bilden.
Usch, vad trist att bli sjuk veckan innan jul och med allt som ska ordnas för er. Du får ta en dunderkur så du får nya krafter till imorgon. Krya på dig.
Idag är jag trött. Jag saknar sextimmarspassen. Hoppas hon sover en del idag. Hade tänkt att börja julstöka en del och nu behövs det att man är mer med henne och roar henne.
Vi fick gardinerna!!! Så nu har vi köpt åtta par öljettgardiner för totalpris 1100 kr. Försäljningspriset i buriken var 995 kr per par. Som de visade på bilden så ska tre par vara lika som vi kan ha i vardagsrummet, två par vara lika till sovrummet, ett par som vi kan hänga i lilltjejens rum tills vi hittar något bättre och två par att sälja eller nått. Vi får hämta dem på fredag så förhoppningsvis kan vi äntligen hänga upp egna gardiner.
Håller på att bli tokig. Försöker fota mina julkort, men det är inte lätt när det inte finns ens ett uns dagsljus. Jag brukar inte ha ont av att det är mörkt, men nu är det för trist.
Godmorgon
Tezz: Vad mysigt. Julfrukost kanske man ska kalla det istället.
Lite piggare idag och hoppas få komma igång med julstöket idag. Lilltjejen är på väg att bli förkyld vilket jag inte riktigt gillar. Jobbigt när de är sjuka när de är så små.
Usch, vilket pissigt väder. En liten solglimt hade man väl kunnat få när vi ändå inte får någon snö.
Usch Frujj, det går ju åt fel håll. Krya på dig. Hoppas ni alla är friska till jul iaf.
Ab: Vilken härlig dag du har planerat.