• Bauti

Fikasugna erfarna makar

Hello
    Jag är till baka på bt

Tez, du behöver glasögon, bara ett erkänna
    Skönt att hör att du inte blev ingvalidos.

Är helt slut efter att ha gjort naglar på både Linda & syster. Skall lägga mig i sängen och kolla tv.

• Bauti

Håller med Carma *gääääsp*

Heluu på er!

Har huvudet fullt av tankar. Tänk om ingen kommer till salongen *iiiii*
    Hur kommer det att gå??
    Jag vet att jag kan göra nagler nu, men måste ju ha kunder oxå (obs, Linum, OXÅ )

Helgen blir lugn innan jag kör igång på måndag. Har ju P ledigt på lördag, då han är i stockholm *aaah*

• Bauti

Tiden är det som är problem. Så det kommer inte att bli fler lerverk känns det som.

• Bauti

Men det kan du lätt göra själv.
    På Panduro finns det gipsmassa som du kan stoppa ner händerna i och sedan fulla dom med annan gips. Vet bara inte om just gips är så bra att ha i rabatten. Men du kan säkert fulla formarna med cement oxå.

• Bauti

Hej.

Äntligen gräsänka. Mannen har åkt till huvudstaden för att gå på hockey.
    Skall tillbringa dagen med att bara gör det JAG vill.
    Skall börja med att åka till ikea sedan göra nya naglar och till slut en skön kväll hos min syster med god mat.
    Och så skall jag försöka ta ett sådant härligt kort som visar höstens alla färger. Håll utkik på bloggen.

Ha en skön helg!! :-P

• Bauti

Heluu

Vaknade utsöv och vackrare
    Stormen som var här igår och hälsade på har dragit med sig en del från balkongen. Alla skynken som vi har där hänger och ser väldigt ledsna ut.
    Får kolla om min lilla bil står kvar.

Ni har fått mail ang den #(:´§@ datorn.
    (inga svordomar då vi nu mera har baby ögon här på tråden oxå)

Idag skall jag hämta maken på Landvetter.
    Det är nog det som händer idag, förutom att jag brottas med datorn.

• Bauti

Hej.

Hade min första betalande kund idag. Hon var inte lätt. Hade världens tunnaste egna naglar och det gick knappt att fina dom för hon var så nagelöm.
    Men 3 timmar senare gick hon därifrån med snygga naglar

Jag hoppas att det blir mer att göra i framtiden. Blir så rastlös att bara sitta och inget göra.

• Bauti

Pressen på försäljarna (b.lmin P) har ökat fruktansvärt. Säljer inte dom så står Volvo där med bilarna.
    Deras lager var helt sjukt, så det var rea förra veckan. Alla bilar 20000:- i rabatt.

Skall iväg och ha möte med AF & FK inte så roligt. Känns som om jag är anklagad för något när jag pratar med myndigheter.

• Bauti

Hej mina darlingar!!!

Linum:
    Jag har dock inte pratat om asia spa

Fick veta igår att jag får skaffa barn om jag vill stanna kvar här hemma, när jag söker jobb. Får hoppas på att kunderna står på kö till dess.
    Idag hade jag en tjej för nytt sett på naglar. Hoppas hon är nöjd!

Linum (igen)
    Jag kan vara erat fadderbarn på fetsen, ta med mig!!!!!!!!!!!

• Bauti

Hej

Äntligen fredag!!!!

Är helt slut. Vaknade kl 03.00 i natt och kunde inte sova. Tack för det televerket.
    Så det har inte varit en jätte rolig dag med två kunder.

Jag menar att när jag börjar jobba och i så fall måste söka jobb, så måste jag flytta om det erbjuds ett arbete tex i Säffle.
    Man kan dock få despans om man har barn eller närstående att ta hand om.
    Få se till att P blir omhändertagen

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar