• Bauti

Fikasugna erfarna makar

Heluu

Har betalat räkningar idag. Inget kul när man går back.

Linum, Abbe: Vi sa att bilen skulle gå från stan kl 12.00.

• Bauti

Tezz
    Skulle så gärna viljat gå med. Men du vet, kunder är behövliga ting. Jag har tagit ledig hela fredag för att greja med festen så inget mer kul förr än då.
    Men fredag; då jävlar i min låda om jag inte har kul!

• Bauti

Men hallå, vart är alla?????

Tez, hoppas det var trevligt igår.

Dagens chema är jobbet sedan fixa maten tills imorgon och karva grönsak.
    Ååååå vad jag längtar!!!!!!!

• Bauti

Heluuu!

Ja tack för igår. Lika kul att se alla
    Tack Abbe för B&B.
    Vi kan ordna fler partyn så ungarna få sova (och mammorna) dagen efter

Frujj, Kul med matblogg, då kommer mina recept med där.

Är trött. Det var någon j-vla tomte som ringde mig kl 08.42 för att meddela att frukosten var serverad (Linum)

Sitter och väntar på att folket som P bjöd in skall komma på middag.

Trevlig kväll girls & lillebo

• Bauti

Hej

Kan ju hoppas på att det sitter någon ammande mamma någon stans och hänger här???

Fattar inte det här. Varför skall jag vakna galet tidigt när jag har något att planera dagen efter. Som nu, skall fixa lägenheten inför fotograferingen. Som är JÄTTE viktig för att få sålt den.
    *PLING* då vaknar man kl 03.30 och hjärnan snurrar på högvarv med ideer. Satan att Ikea öppnar så sent.

• Bauti

Tez, jag vill se korten NUUUU!!!!!!
    Så roligt att ha dom och titta på. Bra att vissa finns på våran blogg så den får leva lite.
    Har sparat dom i min speciella BT-mapp i datrorn

Är inte det minsta trött. Har hållit igång sedan kl 03 i natt. Fattar inte att jag vaknar och inte kan slapna av, utan måste gå upp och ta fram och greja allt innan fotograferingen. Som dock var kl 15. Gäller att vara ute i god tid?!?

Fotona såg bra ut i hans kamera. Jag får dom förhoppningsvis i morgon av mäklaren. Skall bli så skönt att få sålt lägenheten.

• Bauti

Duktig Tez

Jag har fullt upp idag på jobbet. Kul!
    Denna veckan ser lite ffullpackad ut. Men vad gör det när jag får öva

• Bauti

Tez
    Lägg gärna upp bilderna på våran BT-blogg. Tycker det är kul om vi har våra träffar på den samlat.

Blev liiite irriterad på en kund idag. 20 minuter innan hon skulle komma så ringer hon och avbokar. Hon skulle nämligen jobba???
    Va f@n, jag då. Sa till henne att det inte är accseptabelt att ring med så kort varsel. Hon var helt oförstående.
    Efter samtalet var det både det ena och andra som bubblade ur mig, nu lär hon ha en förbannelse över sig *flinar elakt*

• Bauti

Frujj
    Du får binda ett snöre runt foten på honom så han inte slyger till skyn.

Jag skall skriva detta med avbokningar.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar