• Bauti

Fikasugna erfarna makar

Hej.

Har haft fullt upp i huvudet. Mycket just nu. Lägenhet som inte vill bli såld, massa pengar som man betalar för att den bara står.

Carma. Snyggt jobbat!!! Vill gärna se kort på den nya frisyren.

Hoppas ni andra har det bra. Tezz behöver jag väll inte äns fråga

Snart är det min tur att läska er med värme och sol. Bara 1 månad kvar nu.

• Bauti

Typiskt att sidan inte skall funka.
    När ni går in på fritisresors sida välj land Thailand, sedan kaoh lak, första hotellet på sidan 2 är det, Hotell Bhandari oriental.

Någon som har ett förslag för nyår. Skulle vija smita iväg till något mysigt hotell med middag, (som inte kostar för mycket, då vi snart åker till Thailand).
    Jag fyller år så det skall gärna vara något romatiskt.
    Tacksam för alla förslag.
    Har kollat igenom allt känns det som.

• Bauti

Tez
    Jag skall ha med en stor resväska. Den skall vara rellativt tom, så jag kan nog trycka ner dig.

• Bauti

Carma
    Tack för tippset. Har kollat det, men för mycket pengar. Alla hotell som har nyårspaket ligger på ca 1200:-/p. Det känns lite mycket för oss. Vi vill gärna ha dom pengarna i Thailand.
    Det som lockade mig mest var Gothia Tower. Tänk att fira nyår i restaurangen med den goda maten (hört från Linum)och den utsikten. Men det var ännu dyrare.

• Bauti

Den har redan varit. Det var den 4/12. Jag kunde inte medverka i år. Hade ju fullt upp på salongen.

• Bauti

Men dom har alltid öppet för försäljning. Det är säkert saker kvar. Bara att smita in hos dom. Öppet måndag, onsdag, torsdag, fredag 9-15

• Bauti

Det gå bra vissa dagar. Önskar att det var fler bokade bara. Ja det är kul, jag får syssla med det jag tycker är roligast
    Var och gjorde naglar själv hos en tjej i gbg i fredags. Hon hade jobbat med det i ett år och var INTE så duktig som mig. Gjorde en del missar. Men man kan inte begära allt

• Bauti

Jag med

Nu skall jag åka till jobbet.

See you!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar