Fikasugna erfarna makar
Åh... Jag tror att jag promenerar till Lerum istället och smaskar pizza...
Min käre make ska baka kanelbullar imorgon.
Åh... Jag tror att jag promenerar till Lerum istället och smaskar pizza...
Min käre make ska baka kanelbullar imorgon.
Frujj: Huuu...låter läskigt!
Vacker dag idag!
Carma: Du får gärna ha en fika till ! Jag kunde ju inte vara med på den förra
Tack, tack för alla gratulationer!
Nibla: Låter mysigt! Tiden går fort när man har roligt.
Vi ska också äta Korv Stroganoff idag! Snowracer... Hihi
Tezz: Vad spännande! Hoppas att du känner dig mer som en lantis snart
Här jobbas det halvtid numera, fast idag har det blivit lite mer eftersom det är svårt att slita sig från saker när man väl har börjat. Gillar inte att lämna saker halvfärdiga. Tror alltid att jag ska glömma en massa saker till nästa gång då...
Bauti: Hoppas att det kommer många fler kunder!
Nu har jag gjort korv stroganoff med purjolök, grön paprika och kålrot i. Det luktar gott i alla fall!
Bauti och Abbe har mail!
Undrar hur det går för Volvo idag... Doomday för Göteborg verkar det som. Frågade M hur han kände igår, och han svarade helt rätt: "Jag kan ju ändå inte göra något åt det". Undrar om alla har den inställningen...
M har ingen aning om vad som händer. Berörda konsulter skulle få besked idag tydligen. Vi får väl se hur det går helt enkelt. Ingen sitter säker och det är ingen idé att spekulera heller.
Det är nästan ruskigt vad ett enda lands ekonomi kan göra mot hela världen... Tänk att det sitter ett par idioter med för mycket pengar och tycker och tänker så att andra människors liv och drömmar bara kraschar på ett par sekunder. Hade WTC stått kvar hade nog folk hoppat (de gjorde de vid en annan börskrasch vill jag minnas...).
Det värsta av allt... De som sitter och leker med ekonomi är: EKONOMER! Ett ruggigt släkte av folk som inte klarade matten ordentligt på högstadiet och därför valde att läsa ekonomi på gymnsiet. Ingen naturvetare/tekniker i världen skulle välja att läsa ekonomi. Det är nämligen ingen exakt vetenskap utan baseras på fantasifulla gissningar utan verklighetsanknytning...
*suckar*
Nides: NEJ!.. Fasiken vad de ställer till det på Volvo... De som borde gå är ju hela marknad och ekonomi eftersom de bevisligen inte gjort sitt jobb...