• Linum

Fikasugna erfarna makar

Jag gjorde ett "topphjärta" till granen igår. Använde ståltråd till formen och virade sedan en tunn grön ståltråd med kristaller och pärlor (som jag hade i min bukett) runt. Den blev jättebra och väldigt annorlunda!

• Linum

Min pappa har blivit erbjuden att sluta jobba. Att låta bli att arbeta och ändå få lön i 36 månader låter ju inte helt fel...

• Linum

62! Perfekt med andra ord. Han har velat sluta ett bra tag nu, men företaget har inte velat släppa honom. Nu måste ju NCC varsla antagligen, och då passar väl pappa på.

• Linum

Förresten, julkonserten är utsåld, sånär som på 100 biljetter på sidoläktarna som säljs 1 timma innan konserten. Jättekul!

• Linum

Nibla: Mmm. Men det löser sig! Herregud, man kan sitta i en sämre sits utan utbildning, stora bolån och en hel massa bran. Vi har det rätt bra och klarar oss även om han skulle bli utan jobb OCH a-kassa (som han aldrig har brytt sig om att gå med i...).

• Linum

Jag ska skriva en årskrönika på min blogg innan nyår... Den kommer att vara full av positva upplevelser!

• Linum

Bilderna blir inte bra eftersom ljuset slår i taket och ger konstiga skuggor. Ni får komma hit och titta istället

• Linum

Kan man inte kalla det gummsexa och gubbsexa?! Låter lite gulligt tycker jag

Novotel, Eriksberg, Aspenäs, Stenabåtarna, Råda Säteri tror jag har också.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar