• Linum

Fikasugna erfarna makar

Nibla: De får skrota företagsledningen också eftersom det är de som bestämmer

• Linum

Abbe: Vi bestämde oss för Asia Spa igår istället... Det ligger närmare plus att det verkar mysigare på något sätt. Vi funderade på det där du sade om "finlandsfärjefeelingen" på Tylösand

• Linum

Abbe: Det tror jag inte. I annat fall är du ju bara skyldig oss en spavistelse Hihihi

Visst är det tragiskt att så många stackars människor får gå från Volvo! Helt horribelt tycker jag! Något som stör mig litegrann är att man kanske inte behåller kompetensen då man fotar ut alla unga. Inte så att de äldre har förlorat sin komptenes, men det allra bästa är ju en mix av gammalt och nytt. Erfarenhet vs nytänkande.

• Linum

Carma: Ni var ju där, ja! Asia Spa lät mycket trevligare än Tylösand, så det blir nog Varberg.

I helgen ska vi på 30-årsfest i Halmstad. Vi fick en rolig inbjudan där han avböjer alla presenter. "Skaffa ett fadderbarn eller ge presenten till någon som bättre behöver den än jag" stod det i brevet. Vi tänker köpa en present till hans sambo istället

• Linum

Jag tror att hon menar att om hon vill vara kvar hemma får hon skaffa barn istället. Hon måste med andra ord börja jobba igen. Eller?

Idag har jag ingen jobblust så jag väntar nog till i eftermiddag med att jobba

• Linum

Nibla: Du gör helt rätt i att inte oroa dig över jobb. Helt onödigt ett år i förväg.

• Linum

Jaha. Helg igen. Härligt väder att inte gör anågot speciellt i! Vi ska bege oss in till stora staden och köpa oss ett nytt väggur till köket. Det gamla (8 månader!) går helt konstigt. Vill ju ha ett snyggt med flytande visare, så vi får väl lägga lite krut på att hitta ett nytt.

Ikväll blir det fest i Halmstad och imorgon bakfyllefilm eller nåt annat kul

Må gott allihop!

• Linum

Har precis vaknat... Fet i lördags i Halmstad - kom inte i säng där förrän vid halv fem någonting... Vi var helt slutkörda igår. Man är ju inte 20 längre

Abbe: Skönt att du är bättre!

Nibla: Lät som en riktigt mysig helg.

Frujj: Surt när hon inte kan tala sanning om en sådan skitsak. Hon skämdes nog för mycket. Du får ta av hennes månadspeng och köpa en ny tub till dig själv eftersom hon tog din

• Linum

Melker är jättgulligt. Har ni övergivit Oskar och Alexander?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar