Fikasugna erfarna makar
Låter trevligt!
Låter trevligt!
Bauti: Jag kan inte åka så tidigt... Måste jobba i alla fall till 3. Är det ok?
Jag sitter och sliter med en massa måttskisser som ska in i nya katalogen... Pust och stön...
Ikväll smäller det, tjejer!
Mooaahhhaaaahhhhaaa
Har varit och sett nya Bond. Sådär är väl mitt betyg. En väldans massa action och yttepyttelite handling som inte var särskilt genomtänkt eller smart...
Tack för i fredags allihop! Kul att se Addiz
Hej på er
Har grymt mycket att göra på jobbet. Jobbade över fem timmar förra veckan, och det blir nog minst lika mycket den här. Sitter och pillar med en katalog som ska vara färdig på onsdag och jag känner mig hyperstressad eftersom det aldrig är någon som har ordning på nåt! Tänk er en produktchef som inte kan svara på frågor om sina egna produkter och konstruktörer som är såpass nya och omogna att de inte vågar ta ansvar för det de har ritat. *suckar*
Annars rullar det på. M letar nytt jobb (fast han ännu inte blivit av med sitt gamla) och hittar säkert något jättebra. Säkert i Skåne... Hrmmppfff. Nu står han berdvid och klappar mig på axeln också. Hrmmppffff. Skåne. (Är inte bara platt, det får plats en tjooockis som jag mé /Martin.) Vi får väl se. Min tärnas man jobbar ju i Tanzania och klarar hon det med barn och hästgård kan väl jag klara det hyresrätt och två missar
Abbe: Jag kan göra en inbjudan om jag får göra den efter torsdag. Maila mig bara
Puss på er alla flickisar. Saknar er på dagarna.
Helg! Äntligen! ...och då är det ingen annan här...
Idag ska vi ge oss ut i jobbletarsvängen (inte jag - M). Här ska skrivas nya CV, söka en sjuhelvetes massa jobb och hoppas på det bästa. M tror inte att han får stanna på Semcon, men vi får väl se vad som händer.
Ha en trevlig lördag!
Nähä. Ingen här idag heller.
Idag ska jag baka morotskaka och mysa framför tv:n med missar och make.
Tjipp och hajk
Tezz: Det var det dummaste jag har hört att man kan tro att vigselringarna är av silver! Vilka obildade människor!..
Jag vet någon som fyller år imorgon... *skickar en slängkyss ut till Rävis*
Haha! Jag jobbar hemma idag, så jag kan hänga här lite med er
Var är ni?
Nähä.
Då pratar jag med mig själv, då.
Hur går det på jobbet då? Jo, tack. Vrålmycket att göra, men har ganska skoj faktiskt.
Och brudarna? Jo, de dissar mig fullständigt
Hoho!