Fikasugna erfarna makar
Åh, fy! Kommer det svart rök ur dig också ska du nog gå och kolla dig
Det är så kallt och skönt idag. Det kom just in två frusna katter från balkongen. Alldeles fluffiga med kalla tassar. Sötnosar!
Åh, fy! Kommer det svart rök ur dig också ska du nog gå och kolla dig
Det är så kallt och skönt idag. Det kom just in två frusna katter från balkongen. Alldeles fluffiga med kalla tassar. Sötnosar!
Det är ju ni som är brudarna, pucko!
Vad kallt det är idag. Helt krispigt och skönt. Det är då man FÅR sitta med tofflor och tjock stickad tröja inne. *myser*
Ni har mail, allihop.
Stackars abbe... är det kallt... *räcker ut tungan åt väster och hoppas att den syns ända över havet...*
Puss, abbe
Skulle väldigt gärna vilja kunna sakna den stan... Kanske kan åka dit som pensionär eller nåt...
Bauti: Hälsa honom att han kan börja gnälla när han får ett stycke diskbråck istället... Man får lite perspektiv på livet då!
Lång dag på jobbet och trötter är man. Hoppas att ni mår bra allihop!
Hej på er!
Underbar och kall dag idag. Ska ta en promenad runt en sjö ute i Askim någonstans.
Var på Sticky Fingers igår och lyssnade på Disdain. De gick dock inte vidare till Sverigefinalen, men jag tyckte att bandet som vann är helt värdelösa... För mycket dödsmetall för min smak. Disdain rules!
Tjingeling!
Kan vi ta en fika snart?
Jag behöver nog det, tror jag. Ni också, tror jag
Frujj: Ni verkar också längta efter nästa år i din familj... Vi resonerar som så här: 2008 gick käpprätt åt helvete, så då MÅSTE 2009 bli ett kanonår!
Vi hade ett katastrofår 1994 i min familj. Då dog mormor, katten och hunden inom loppet av 2 månader. Tre månader efteråt hade vi ett brutalt inbrott i villan, där de snodde precis allt... Efter det har det inte hänt något på 14 år!
Idag jobbar jag hemifrån. M behövde bilen och då är man ju inte sen att slippa gå upp 0520 och åka till Borås...