Maj 2009 :-)
Måste det inte har funnits i två rakt nedstigande steg oxå och någon som har hetat det innom 100 år (fast det har det ju i Kärlekensskull fall...)
Måste det inte har funnits i två rakt nedstigande steg oxå och någon som har hetat det innom 100 år (fast det har det ju i Kärlekensskull fall...)
Vet inte, är så krångligt det här så jag önskar att vi haft en "annulunda" namn från början...
Jag vill väl egentligen ta ett av mina släktnamn och han vill ta ett av sina men jag har sagt att vi tar hans så får jag bestämma barnens namn istället
Kan nog stämma fast jag tycker sonnanm är lite tråkiga faktiskt och kul att föra ett släktnamn vidare...
Har köpt min klänning idag för 1700 kr, är så glad
Finns ingen bild än men hittade den på blocket. Den var kemtvättad och jag fick en fin garderob och slöja oxå i priset för 1700 kr
Den jag tittade på och fastnade för i affären kostade 3700 kr att hyra och nästan 7000 kr att köpa.
Visst den kanske var lite finare men aldrig att jag skulle betala så mycket när jag hittade den här...
Anja1661: Jätte fin, känns skönt när man har den hemma så man kan börja titta efter detaljer, skor och underkläder istället.
fröken sjunfors skrev 2008-12-21 11:20:27 följande:
Jätte fin din oxå men lite för snäv för min smak men det är tur att vi gillar olika stilar
fröken sjunfors skrev 2008-12-22 21:32:56 följande:
Tindragull: Vi fler vi är destu roligare är det...
Hemlig2009: Stort grattis...
Vi ska pyssla klart det sista imorgon och skriva kuverten, sen är det bara att vänta tills mitten av januari då vi ska lägga dem på lådan...
Anja1661: Vi lägger 0 kr på alkohol
Ja, visst är det dyrt men har man ingen som är duktig på att göra frisyrer så är det ju bara att bita ihop
Man vill ju ändå vara fin i håret och det enda jag kan göra är att sätta upp håret i en hästsvans
Oj, vad många vi är nu...