Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Ja, hon betydde väldigt mycket för mig så det ska bli kul att använda den.

Är så svårt att inte berätta men vi har lyckats och det är kul.
    Min sambo har typ ingen släkt och jag har massvis men alla bor i närheten, max tio mil härifrån så det är inga problem så de får köra hem eftersom vi inte ska ha någon alkohol,

Ja, vi skriver något pinsamt om de som vi har något kul om och som vi vet tar det

• Nalle Puh 40

Vi har inte heller fixat så mycket, bara bestämt och bokat de viktigaste sakerna eftersom vi har pingsthelgen men det är ju länge kvar men oj vad jag längtar. Suck...

• Nalle Puh 40

Ska snart göra egna rispåsar men måste man "tvätta eller gnugga" riset först???

Sonn and very soon: Åh, vad spännande... Vi ska gå till tryckfirman nästa vecka och be dem göra ett provkort så som vi vill ha det...

• Nalle Puh 40

Tack för tipset med riset

Ha en trevlig Alla helgona helg...

Kram

• Nalle Puh 40

Hej alla majbrudar...

Så var det söndag kväll igen, helgen går så fort när man jobbar.

Har knappt hunnit tänka på bröllopet men igår var vi på Alla helgona gudstjänst i "vår" kyrka och då tänkte jag lite på hur vi ska stå osv...

Nu ska jag ställa mig och stryka lite och titta på tv, högen bara växer och växer...

Kram på er alla...

• Nalle Puh 40

Ragnelutta: Jag jobbar inom LSS så det blir både dag, kväll, helg, storhelger och nätter men trivs kanon med det iaf...

• Nalle Puh 40

Välkommen alla nya brudar...

Här står planeringne still, mycket på jobbet men ska träffa värdparen nästa helg eller rättare sagt; de ville träffa oss

• Nalle Puh 40

Vi har inte bestämt meny än men det blir inga skaldjur, fisk eller lamm iaf för det gillar vi inte så det lutar åt fläskfile och kanske kyckling till varmrätt.

Efterrätt: Ostkaka och sen tårta

Förrätt vet vi inte vad det blir än, några förslag???

• Nalle Puh 40

-Mamma, varför är brudar för det mesta klädda i vitt?-För att det är hennes livs lyckligaste dag.Nu känner fadern att han måste lägga sig i samtalet.-Jag tycker du ska fråga din mamma varför brudgummen alltid är klädd i svart.

Ja, den var lite kul. Kanske ska be värdparen att ha med den i festhäftet

• Nalle Puh 40

Vi planera allt ihop fast jag är kanske lite mer på hugget ändå men han ringer och bokar en del och kommer med förslag så det fungerar bra.

Kan du inte prata med honom och säga att du blir ledsen och besviken att han inte vill vara mer delaktig?

Svar på tråden Maj 2009 :-)