Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Ska äntligen åka och titta på klänning på måndag, känns lite tidigt men så kul och bra att veta vad man gillar och inte gillar tills det börjar närma sig.

Åh, vad jag längtar och är kär...

• Nalle Puh 40

Ni skriver så mycket så jag har inte en chans att läsa igen eftersom jag jobbar så mycket...

Igår var jag och provade klänningar för fösta gången, kände mig som en prisessa och som Askungen när jag var tvungen att ta på mig jeansen igen...

Hur ska jag kunna välja bara EN klänning???

• Nalle Puh 40

Vad ska ni ha i era askar?

Vet inte om vi ska ha det eller inte? Tycker det är lite mysigt men samtidigt en väldigt onödig kostnad...

• Nalle Puh 40

Ragnelutta: Jag vet inte, väljer på en med släp och en utan men som ändå har lite "vidd" och som man ska ha underkjol till.

Tyvärr så är den utan släp betydligt billigare och det kanske drar lite oxå...

Tjolinto: Jag har faktiskt aldrig handlat på ebay, kanske skulle prova det...

• Nalle Puh 40

Det var nästan halva priset och jag vet faktiskt inte om jag vill ha släp, känns som det är mest i vägen och det var väldigt snyggt men en lång slöja till men jag vet inte så jag ska åka dit igen och prova...

• Nalle Puh 40

Ursäkta om jag är lite korkad men hur fungera det egentligen med ebay? Är det företag eller privatpersoner som lägger ut saker där? Har noll koll...

• Nalle Puh 40

Fröken sjunfors: Min samob ska inte ha kostym så vi ska hyra något men har inte bestämt vad än...

Emmlin: Ja, visst är det en djungel men så roligt jag hade när jag provade och det var en härlig känsla att få klä på sig de fina klänningarna men jag kände mig som Askungen när jag tog på mig mina jenas igen

Tea80: Hoppas att ni har hittat ett nytt datum. Vi tog pingst för då hoppas vi (håller tummarna...) att det är fint väder men jag har köpt ett stort vitt paraply ifa så man inte står där i regnet och bara ha ett reklamparaply

• Nalle Puh 40

Någon som ska skriva ett äktenskapsföråd?

• Nalle Puh 40

Vet inte vad vi ska ha för dekorationer men mycket ljus blir det iaf och rosor...

• Nalle Puh 40

Har inte börjat fundera på näbbkläder än. Vad hyr/köper ni?

Svar på tråden Maj 2009 :-)