Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009 :-)

vi ska också skriva ganska kortfattat, och en internetsida. Tror det kan bli bra, så får folk leta reda på infon. det är två äldre som inte håller på med dator, men de kan bara fråga min mamma, det vet de om

• SweetSun

jag ska ju ha samma modell som lillem, fast mer vit =P

Sminkningen har jag funderat på, och jag tror det blir typ som jag alltid har när jag ska vara fin, fast lite "mer" om man säger så, riktigt svarta fransar(blir lös-fransar) och "cat-eye"-liner och riktigt röda läppar.

Problemet är ju att det röda färgar av sig på allt och alla, så det är ju inte så praktiskt eg...

• SweetSun

lillem; ja det är coolt, och det förstärker ju ögat på ett speciellt vis. Problemet kommer att vara att få en sminkös att fatta hur jag menar men jag får ha med mig massor av bilder.

• SweetSun

jag har förresten lagt ut en bild på våran bil =P den ska vi såklart åka runt i på den stora dagen

• SweetSun

jag tror en size 8 är en 38...

• SweetSun

Vi ska inte sova ihop!

Mycket beror på att vi kommer att ha fullt hus här hemma med massa gäster och det blir så rörigt, så vi kommer inte att kunna njuta av morgonen tillsamman endå.

Så vi kommer att träffas sen när vi är iordninggjorda för fotografering ist. Sen ska vi vara lediga kanske hela veckan efteråt för att bara vara med varandra, för vi ska inte på nån bröllopsresa (ingen planerad).

Nåt annat skönt jag fick reda på i helgen var barnfrågan; jag hare varit rädd för hur mina släktingar ska kunna komma utan sina barn, för vi vill ha barnfritt. Men mamma berättade att hon kollat läget och det verkar som att alla är beredda på att lämna sina små hemma. Tack för det! En stor sten har lättat..

• SweetSun

ragnelutta; jag tycker inte du ska känna det pinigt för att ni tar med eran egen! det är ju endå eran dag!!!

• SweetSun

min väninna ska göra buketten, så det ska bli skoj! JAg har funderat på att bara ha såna vita rosor, med lite rosa "topp" på, och så murgröna i den.

• SweetSun

Vi ville ta det längre än ett år från förlovningen, och 1,5 år var lagom och då hamnade vi på vårkanten, och då sa vi att maj är ju vacker när allt slagit ut, och är så där härligt grönt.
    Sen tänkte vi ta sista helgen men då var det pingst, det ville vi inte, och helgen innan den är det cruising där i stan, det blir för rörigt, så det blev på mitten, den 16:e =P

• SweetSun

jag tycker nog presenter till gästerna är lite onödigt...de får ju sin tacksamhet genom mat, sprit och en skoj fest! Och det är ju de som ska fira oss, och inte tvärt om.

Svar på tråden Maj 2009 :-)