Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009 :-)

jag tror man kan göra lite som man vill =p jag har sett båda varianterna (sexig/vacker)

Jag personligen ska bli fotad av min väninna, tror det blir skönast för mig. vi ska dricka lite gott och fota lite bilder i vårat tema, så det ska nog bl skoj!

• SweetSun

jo bilderna blir antingen hemma hos mig eller hos henen, kanske vi tar nåt utomhus, det beror ju lite på väder och vind

Vi har 50tals tema, så det blir väl nån käck pinupp-pose

• SweetSun

ja för min del räcker det med "vanliga" bilder, jag har inget krav på proffs bilder, bara det blir en fin bild. har man bara en bra kamera och en person bakom som har lite syn för snygga bilder, så räcker det långt.

• SweetSun

nalle puh 40; ja ni jag ju drapera med vita lakan i vardagsrummet/sovrummet, eller till en skog ni vet att ni är ensamma, eller varför inte göra en sexig pose i köket i bara förkläde

• SweetSun

vi har budget på 20-25 och det känns skönt tycker jag, och endå har vi inte direkt sparat in, det enda är att när man började titta på vilka man vill bjuda så har man fått kapat av lite vänner, det är lite trist.

Jag ska ha min mormors kusins vigselring, ska bara förminska den lite. Så det blir ju inte många kr.

• SweetSun

vi har berättat för en del, men tror nog att vissa får sig en överraskning när inbjudan kommer =P

Jag har ju inte kunnat hålla tyst så alla på min sida vet. det är lite av sambons kompisar som ännu inte vet.
    Det blir liksom aldrig av att man säger nåt, rätt tillfälle måste ju komma också...

• SweetSun

vi ska nog skicka ut i februari nån gång..

• SweetSun

fröken sjunfors; ja jag förstår din oro, jag är själv rädd för att hinna bli gravid innan bröllopet..
    Låt oss veta imorgon hur det gått!

• SweetSun

När vi gifter oss har vi varit ihop i nästan 2 år =P

Ja planerandet ja.. jag tror det mesta är klart eg. Men inget pyssel är inhandlat än, det ska göras nästa helg, så ska det köpas papper till inbjudningarna och lite benad tilld em.

Sen ska vi försöka boka in en dag vi ska åka till Ullared och köpa lite pyssel till dukningen också. Där är en svag punkt för jag vet inte alls vad vi ska ha.. men det löser väl sig!

• SweetSun

vi betalar 140kr/pers och 30kr/bit för tårtan.

Svar på tråden Maj 2009 :-)