Maj 2009 :-)
Fyllde år förra veckan och fick bordsplaceringshållare, en gästbok och tryckta servetter jag kollat in Wiiie!
Fyllde år förra veckan och fick bordsplaceringshållare, en gästbok och tryckta servetter jag kollat in Wiiie!
kärleken förde oss samman: när är bröllopsmässan i göteborg? blir ju hur sugen som helst
oj.. det känns lite för avlägset :-/ jag vill nästan köpa min nu snart
Vi har ingen speciell anledning till att det blev maj. Tycker det är en härlig försommarmånad, man blir sådär lyckligt pirrig inför den kommande sommaren Dessutom har maj varit fruktansvärt varm o härlig (PEPPARPEPPAR!!)
Vi ska inte ha några gåvor till gästerna. För min del känns det som en otroligt onödig utgift om man redan har en stram budget.
Men lite häftigt är det allt, som ragnelutta säger, om det är något användbart eller så
Tjolinti: jag köpte också det från ebay, så billigt att det nästan är stöld ju Men vi ska fylla våra med riset som ska kastas efter vigseln!
Visst är det lätt att bli ebay-beroende när man väl har börjat...
Tjolinti: tooooksnygg väska! Usch va avis jag blir!
Soon: Jag älskar ebay.. Hade aldrig vågat köpa därifrån förrän jag började hänga här på bt. Dollarn har ju varit så låg så det har varit kanonbra! Tärnklänning för 800kr, 1200kr för en kvällsklänning, ca 20kr för 60 organzapåsar.. Engångskameror med hjärtan på för typ 200kr.. Allt är ju hutlösa priser, man blir ju helt tokig! Fick sluta gå in på ebay ett tag för att komma till sans igen
Kolla bara frakten till Sverige innan du budar, för den kan vara för jädra dyr ibland..
Jag köper ifrån usa. Så länge jag vet exakt fraktkostnad. Annars kan det gå käpprätt åt.. Vet några som tyvärr gått i den fällan ;-(
Du skaffar dig ett Ebay och PayPal-konto. Därefter är det bara att börja buda Det är både privat och företag, det spelar ingen roll.. Bara det verkar seriöst och så. Är ju bara att kolla om de fått mycket positiva eller negativa röster.
Du KAN få betala tull, tror det är ca 150 kr (har för mig vi räknade ut det nångång), och jag tror man ska tulla om det är för mer än 10 dollar eller nåt sånt. Men jag har inte behövt betala tull för något jag har köpt så de verkar inte ha så bra koll
vaaaa.. det var ju jättebilligt!! hoppas rean varar ett tag till