Inlägg från: fröken sjunfors |Visa alla inlägg
  • fröken sjunfors

Maj 2009 :-)

På tal om kostymer.. Ska era blivande ha kavaj, frack, frackcoat eller coat.. O vad allt nu heter?

• fröken sjunfors

LillEm: vad är en jaquette? *nyfiken*

• fröken sjunfors

Vi ska köpa porslin utav en tjej som hade sitt bröllop i somras. 55 genomskinliga stora tallrikar och "ägg"formade guld-assietter. Plus kniv, gaffel och dessertskedar. Allt för 1000kr!! Är så himla lycklig för det kommer att gå så bra in i vårat färgtema som är rosa, brunt och guld

• fröken sjunfors

hade en mardröm inatt om bröllopet.. Att det bara var två dagar, och ingenting är ju klart! PANIIIK. Kan tänka mig att det beror på att just nu har jag knappt handlat någonting inför bröllopet, utan fokuserat på huset.. Ska dock iväg o kolla på ring i veckan

• fröken sjunfors

Vi ska nog ha olika sorters cheesecakes Vi gör den själva, eller ptja.. jag får hjälp av mamma, mormor o systrar

• fröken sjunfors

VI ska nog använda tårtställning också, till några utav dem iaf. Har för mig att det går att hyra för en rimlig summa, så det blir nog så vi gör iallafall

• fröken sjunfors

Ragnelutta: gryymt fina inbjudningskort.. Skönt att ni inte sätter press på mig tjejer!

• fröken sjunfors

Åh! Igår var jag och min blivande och köpte hans kostym! Såå glad! En expedit hjälpte oss (det är ju fan inte lätt alltså!) och vi fick en svart, "tidlös" kostym som passade han så bra! Han är ganska liten och smal så det är inte så lätt jämt att hitta något som sitter bra.. 1499kronor, kände att det var inget snack om saken så nu är en grej på listan avbockad!

• fröken sjunfors

det går typ inte att färga dom med klädfärg kanske? har ingen aning, men kanske? =)

• fröken sjunfors

Idag gjorde jag iordning en del i ett utav vårat rum i huset vi har flyttat till som ett litet bröllopsrum Kändes mysigt att se klänningarna, kostymen och allt småplock man har köpt!

Svar på tråden Maj 2009 :-)