Maj 2009 :-)
Vi kommer nog köpa för ca 4000kr, mestadels eller allt blir nog ifrån Tyskland. Det vi inte gör åt på bröllopet har man ju till sommaren
Vi kommer nog köpa för ca 4000kr, mestadels eller allt blir nog ifrån Tyskland. Det vi inte gör åt på bröllopet har man ju till sommaren
Tjolinti: Vacker tanke!! Vad skönt att kunna glädja henne lite mitt i allt.
Har också cancer i släkten.. Min farmor dog för två år sedan, hade cancer i hjärna, rygg, lever och lungor.. Dessutom har mormor överlevt det, medan två av hennes syskon avlidit. Hatar cancer mest av allt i hela världen!!
Välkommen Maliinka!
Ska antagligen kika på ring nu snart också! Men ska era blivande också ha ringar eller köper ni bara till er? Här är det bara jag som ska köpa ring
missbilly: ska ni ha fotograf? ni känner ingen som tar bra kort och få låna en bra digitalkamera/systemkamera ifrån någon som har?
önskar ni er något särskilt i bröllopspresent? vi ska öppna ett nytt konto som vi ska skriva upp på inbjudningarna då vi verkligen inte vill ha några prylar.. OM nu folk överhuvudtaget vill ge något, men det tror jag ju de flesta vill.. går ju att formulera ihop något som låter bra så får man kanske en liten slant förhoppningsvis.. sen om ni använder det till bröllopet eller resan tror jag "kvittar" för gästerna =)
anja: vad roligt! jag har köpt ljushållare i form av en krona på rusta som vi ska använda! 29 kr för två stycken, vilket pangpris
jag tror inte att det gör något när det gäller 6kg om det är snörning! då ska den väl kunna funka åt båda hållen?! hur ser den ut? jag är också ute efter en.. vill också ner, känns som en klänning med snörning är ett bra alternativ då.
förstagångsbrud: vart har du köpt din crosstrainer? jag funderar på att införskaffa mig nåt sånt och börja jag med
kärleken: får man kika på hemsidan? funderar på att göra en också, vill gärna ha inspiration
har för mig att nalle och hennes man ska byta till något helt nytt va? eller nåt släktnamn eller liknande, har jag för mig iallafall
Hur går det för oss maj-brudar? Varit lite tyst nu det senaste
Själv är det jättesegt här.. Börjar få panik för klänning, hittar ingenting i min smak Men tänkte pallra mig till göteborg nån helg och leta där, de har nog bättre utbud än i borås
Förresten.. hur hittade ni eran VF? Vi har ju ingen än, har bara fått höra att vi får en när det väl är dags. Vi ska visserligen ringa och pratas vid nu snart, men jag undrar ifall ni hade någon i tanke från början eller om ni bara klickade med den ni träffade?