-
Det låter inte alls som någon bra dag, vad jobbigt för dig, finns här om du behöver prata av dig :)Viiala skrev 2008-10-07 16:06:12 följande:tyvär kom jag aldrig till stan. i dag känns allt bara blää han inte till stan kompisar skulle komma hitt men kom inte å barnen krånglade å min kille e bara enbart suur i dag värkar det som å så tar man ått sig å tycker allt är enns eget fel
-
Hahaha vilken kombination...då förstår jag verkligen att det kan vara lite jobbigt *ler*Viiala skrev 2008-10-07 16:24:28 följande:jo det elite jobbigt min karl har adhd och jag har mens haaha inte alls bra i hop då
Vad har du gjort annars idag?
Själv har jag inte gjort nåt, bara myst med m2b innan han gick iväg till jobbet. Han ska ha nattjour i natt, så nu ikväll ska jag se till att göra lite nytta här hemma, städa lite & plugga & ta en sväng om på crosstrainern :) -
Men det är skönt att slappa & göra ordning lite där hemma :) Det behövs ju det med :)
-
Skojigt :) Då ska jag hålla tummaran för att det blir lyckad fönstershopping :)
-
Nähä, nu ska jag strax gå & lägga mig, är hur trött som helst. Men ha en trevlig kväll :)
-
Hmmm, nja, hmmm, men hur skulle ni göra då? Ska ni gifta er när din sambo fyller år & ha det hemligt eller vill ni att de ska veta om det?
Men färg mässigt vore det ju snyggt om du följer samma färg som din klänning, tror att det skulle bli snyggt :) -
Aha...hmmm det är så svårt att ge er något förslag, det bästa vore väl att bjuda in dem till födelsedagsfest, för att de inte ska ana något, ni skulle ju kunna lägga ihop er ålder & vad det nu blir tex 65 år så kan ni ju bjuda in till 65-års kalas...men jag vet inte.
Annars skulle ni ju kunna bjuda in till överraskningsfest för din man (alltså gästerna ska tro att din man inte vet om festen) Och sen när fest är så kommer gästerna förstå att överraskning egentligen är till dem eftersom ni gifter er :)
Jag vet inte...hmm det är så svårt. Vad har du själv för planer? -
Det är ju perfekt ju :) Vad billgt!! Men fick ni ordna mat & ha alkohol så där då?
Jaha ska ni ha fest för vännerna då & bröllopsfest för släkten? Eller hur har ni tänkt? -
Ååå vad kul :) Det är ju inte alls långt kvar :)Viiala skrev 2008-10-10 20:10:54 följande:i dag blev rådhuset bokat kl 12 den 10 januari :)nu går det undan både lokal å plats färdig :)var in på en smycke affär i dag :) tittade på ringar och fick oloka förslag på ringar å hur man kunde göra
VAd tittade du på för ringar då? -
Det låter snyggt :)Viiala skrev 2008-10-11 09:51:29 följande:tittade på 2 olika alternativ 1 som jag tror vi bästemt oss för är att ta den ring jag har nu förlivningsringen och lägga i 1 stor eller 3 små diamater i har ganska bred ring eller en annaa lite smalare i guld med 9 små små diamater i min förlovningsting är både guld å silver