• SaraPayam

HJÄLP

Viiala skrev 2008-10-20 08:32:52 följande:
    nu är mina inbyudnings kort halv klara fattas bara våra nr och sånt info kvarhittar ingen klänning jag vill ha :(
    God morgon, hur är det?

Ååå vad kul :) Kan du inte lägga in en bild så man får se hur de ser ut?

Hmmm svårt har du varit inne på den här sidan & kollat. Tycker de har ganska fina klänningar :)

www.lightinthebox.com/wholesale-Bridesmaids-Dresses_c1773

Hoppas att du hittar nåt kul :) Annars kanske du får lite inspiration så att du kan sy upp en klänning åt dig :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 09:23:24 följande:
    god morgon jo det är så därhar lakt upp några bilder på korten.i dag känns det som jag vill kasta ut han han sov tills nu fast jag sakt till han 10 gånger att gå upp vi skulle väg å handla nu derekt på morgonen för jag ska jobba i kvällmen nä ingen steg upp jag fick springa i väg med stor tjejen till skolan lill grabben va hemma med trött pappa men jag va borta i 5 min bara skolan ligger bakom vårt hus ungefär :)så nu sitter jag här med ytterkläder på haha å ska gå men känner inte för det längre men man kan ju inte va utan mat hahajag har hittat en kjol jag vill ha den är svart men va ska man ha för topp till då vill ju inte va hel svart haha
    Hmm det är svårt, håller med om att du kanske inte ska vara helsvart på bröllopsdagen. Jag har knappt hunnit gå i några affärer nu under hösten så jag vet knappt vad som finns i klädväg ;)
    Men du ville väl ha något som liknar det som finns i galleriet, eller? Det borde väl finnas något så att du kan efterlikna det.

Haha killar de är som de är, men det är väl det som gör att vi älskar dem så mycket ;)
  • SaraPayam

Jo du kommer säkert att hitta nåt. :) Men kan du inte sy något själv, du bethöver ju inte gå till någon sömmerska. Tror att du skulle komma billigare undan om du bara köpte typ & sydde upp klänningen/kjolen :)

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 12:33:26 följande:
    jo kanske det jag har funderat men har inte kommit i väg till nån typ butik och tittat
    Har du inte hunnit kolla det än ;)
  • SaraPayam

Läste det september2009bröllop skrev :) Det låter ju jättebra, du kan ju kontakta dem & se vad det skulle kosta :)

• SaraPayam

Alltså, det är inget fel på klänning, men den kanske inte passar till ett bröllop, men med tanke på du inte ska ha bröllopsklänning, så skulle säkert den passa istället, men den är kanske inte så "bröllopsfestlig" Eller?

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 14:02:13 följande:
    nä det är den inte men jag bli depprimerad jag hittar ingen ting hitta svart kjol men ska jag gå runt å se ut som vi är på begravning hahamen min kompis giffte sig i leans och en rosa ful tröja s¨å det går nog med svart ahha
    Men det måste väl finnas en massa snygga saker i affärerna :) Vilka affärer brukar du gå & titta i? Har du ingen gammal snygg klänning som du kan sy om lite grann, så att den upp piffad ut?
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 14:15:44 följande:
    haha nä inget gammalt här inte haha har kvar mammas tröja som hon hade när hon gifte om sig men nä den e för liten och för kort hhaha ja det finns inga roliga äffärer i örebro lindex kapphal sånt tråk
    Hmm svårt, vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig. Men det viktiga är ju att du trivs i kläderna som du ska ha på dig, sen spelar det väl egentligen ingen roll vad det är :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 13:58:29 följande:
    har redan köppt baguetter med vitlök och örter som ligger i frysen dom håller länge och så har jag i dag köppt 4 formar till att göra pajer i :)
    Det va ju bra :) Det är ju bra att dela upp kostnaderna lite :) Sen får man ju passa på när det är billigt :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:02:46 följande:
    ja precis och frys varror spelar ju ingen roll hur länge det ligger nästan bäst föru datum på bagguetterna va 07 09 asså i sommar nån gång
    [/citat]
    Viiala skrev 2008-10-22 14:03:49 följande:
    [citat]
    vi ska göra nån köttfers paj eller tacko paj och 2 skink broccoli paj så 2 av varrje då
    Det är så sant :) Och nu när maten är så dyr så måste man ju passa på när det är billigt. Jag ska till maxi sen, de har renoverat så de har kanonpriser på jättemycket denna veckan :)

Mums det är ju supergott med paj & smidigt, det kan du ju förbereda dagen innan :) Ska du ha något mer till?
Svar på tråden HJÄLP