• SaraPayam

HJÄLP

Viiala skrev 2008-10-22 14:17:13 följande:
    oj gjort en buffe lisata men den är på andra datorn men jag komer nog i håg på ett ungefärpotatis grateng potatis salladkokt potatiscasslerpajerna lax salladerbrödd snittarja du jag minns inte så mycket i huvudeti morrn tänkte jag åka till stan min ännda lediga dag innan helgen å i helgen hinner jag inte har barn kalas på söndag tänkte då köppa en kruka hjärtan på tråd se om den överlever haha till januari å se hur lång den hinnit blivit
    Varför ska du ha så mycket potatis? En jättegod sak som vi åt på en resturang förra veckan är dadlar inlindade i bacon & sen steker man det....mums så gott det va :)
    Kex & ost & exotiska frukter brukar ju med vara uppskattat :)

Det va ju jättesmart, ska du ha den i buketten sen då?
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:21:40 följande:
    ja jag har hafft sån förut men glömmde vattna så den torkade ut och gick av å dog :(kom ju på att jag skulle ha med bagutter åxå vittlök och örtter
    Nämen hur lyckades du med det *skrattar* Den är ju så enkel att skönt, man behöver inte alls vattna den ofta, den kan till & med stå & dra om man häller i för mkt vatten :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:25:55 följande:
    Vet inte tänkte nog ta bort pottatis salld tycker de inte passa in i januri hahahittade nu hella listan hade ju skrivit ut den hah glömmskkokt potatispotatisgratängkasslerköttfärspajbroccolipajsallader gurka tomat majs paprika mmsallads dressinglaxkyckling spetttazikiolikaoliverräkorliias kyckling rullebröd snittarvittloks ört baguettervi är ca 22 st nu som ska ha mat
    Det låter jättegott. Mums blir nästan hungrig :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:26:58 följande:
    ha ja jag är väll semst på blommor haha fast jag har jobbat på ahlmstets blommor i ett halv årjapp jag ska ha den i buketten
    hahaha men sen är det ju inte alltid det är kvalite på blommorna som man köper, så även om man är duktig på blommor så är det ju inte säkert att man lyckas :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:29:58 följande:
    ja du jag känner mig hungrig inte ätit nån lunch i dag barnen har ju ätit på dagis skolan men jag vill inte ätra själv sambon äter ju alldrig ordentligt hahaså jag vill inte äta själv :(
    hmmm det är inte bra att slarva med maten, du kan väl slänga ihop en omelett :) Smidigt & gott :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-23 10:06:41 följande:
    åkte på att jobba i dag kl 13 till 14 30 så får se om man hinner till stan efter åti dag känns allt blää killen var ute till 6 på morgonen fast han sa jag kommer vid 10å så släppar han med sig en kompis hem som ligger på soffan ocg sover fortfarande.jag blev arg ville riva våra papper jag vet inte har väldiga humörsvägningar ocg han har sin adhd vi får se senare i kväll va vi tycker om allt haha
    Hmmm det låter ju lite konstigt, ni kanske borde gå i någon samtalsterapi eller nåt. Det verkar ju inte riktigt bra när ni bestämmer att man ska vara hemma kl 10 & han inte kommer förren kl 06.
    Hoppas i alla fall att det löser sig. Kram
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-24 09:00:38 följande:
    jo vi har pratar i går då allt är bra nu den här killen han var oss har lite problem jusst nu å så men i alla fall jag tyckte inte det var ok jag sa att han kunde ringa eller sms och höra av sig så jag slapp ligga vekan hella natten
    Instämmer helt & hållet & det är ju bra att du har klargjort det :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 09:10:36 följande:
    nu har jag hadlat :)fast inte till mig :(min kille köppte sig en vit skjorta 99 kr på dressman extrapris :)köppt klänningen till min dotter den i galeriet och ett par finna skor till henne :) hon fyller ju i morrn så då får hon det då :) kan hjon ju ha på kalaset och nyår å jul åxå ju.hitta ett par skot till mig men våga inte handla men ska jag ha dom måsste jag ju köppa dom i dag det var expris på dom med 199 och bara ett ända par kvar funderar om jag ska ha svarta fin byor på mig i stället det är ju mitt i vintern som sakt
    Vad kul med en massa shoppande :) Och till vilka bra priser, sånt är ju alltid positivt :)
    Men den klänning som de har i galleriet i svart & rött. Tyckte du inte om den?
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 09:15:45 följande:
    jo jag tycker om den men vet inte om jag hinner fixa en sån innan 10 januari. vet inte vad det kommer kosta heller att nån syr den till mig
    Vart ifrån kunde du beställa den då? Du kan ju alltid ringa & höra hur lång tid de tror att det kommer att ta innan du får hem den :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 11:08:25 följande:
    på sidan jag hittade den finns den inte i min stolek tyvär
    Aha, jobbigt, men kolla med en sömmerska då :)
Svar på tråden HJÄLP