50-tals bröllop fortsätter..
rockabilly bröllop; jag hittade en marilyn med kortare hår!
starshipaurora.com/images/marilyn_monroe.jpg
rockabilly bröllop; jag hittade en marilyn med kortare hår!
starshipaurora.com/images/marilyn_monroe.jpg
haha ja det finns alltid så mycket att välja på.. jag tror jag blir galen ibland. När man just hittat nåt man gillar, då kommer det nått nytt upp som är lika fint..
oj, tänka sig att man blir inne lite då ovh då Jag är eg helt motsträvig mode annars..
ja frissa borde man kanske boka snart! vi ska ju till i maj, kan tänka mig att det r liite lugnare än juni, men maj är ju en stor bröllopsmånad!
ang floret så har jag ingen aning! har en massa funderingar själv! Skulle vilja ha sånt flor man har i en kam eller spänne, som man kan ta ur sen till kvällen..
Ska ringa en VF ikväll! Hoppas och håller tummarna!
jag undrar också! Jag hittar liksom aldrig den där modellen jag vill ha!
oj den var ganska dyr.. men det kanske kostar så.. men känns dumt att ha dyrare flor än klänning..
nä precis! går kanske att sälja, men man får ju inte igen pengarna..
ja jag har också funderat med hattaffär! de borde ju ha! gäller bara att hitta en affär också..
jag tror hjortfilé kan fungera alldeles utmärkt! Och just att kunna utnyttja att han är jägare! Då kommer ni väl undan lite billigare kanske?
Grattis lillem! Visst är det skönt att få det gjort!?
Jag var också orolig hur lätt det skulle vara att få tag i en VF som vill utföra en personlig vigsel, men det gick!
vi ska nog ha stand by me under ceremonin iaf.. de andra låtarna har jag lagt ut för ett tag sen.. hm.. förslag..
ricky nelson gör ju även I will follow you, den är ju skit bra!