50-tals bröllop fortsätter..
blev lite mycket 60tal, men jag tycker endå de räknas in
ja min hänger i garderoben! De har lite skumma storlekar, den passade i midjan men var typ 7nr för stor i bröstet! Får sy in minst 2 dm.
Titta på inches och räkna om dem så de passar. allt beror ju på hur man har för kropp också.
Frakten låg bara på nån hundring och den kom 3 dagar efter att jag beställt!
Ja det är så skoj att få berätta! Men så klart det är ju roligast för en själv Ibland vill man att alla ska bli upp över öronen glada men så blir det ju inte för alla
Här är det rätt lugnt, men på sistone har vi bestämt alla texter under vigseln, låtar samt bokat VF 100%.
vi har gått rätt fort fram och en del som fått reda på det har sagt "va kul" och är uppriktigt glada men man märker endå att de tycker att det är lite tidigt. Medans andra har vart jätteglada och sagt grattis.
Jag hade hoppats på ett jubel från mamma men hon sa bara " jaha, ja men det var ju skoj".
LillEm; så ska du inte känna! Jag ska göra våra inbjudningar också, och vad gör det om de ser hemmagjorda ut? Då syns det ju bara att man lagt ner energin själv och pysslat ist för att beställa nånstans ifrån.
Det är ju endå bara inbjudningar!
Jag tycker nog att man får onödiga prestationskrav här på Bt.
lillem; ja det är precis så det ska vara ! Så känner ju vi med, därav vårat "tema" som eg inte är nåt tema utan "vi"
Tycker hetsen blir lite att "ju större lyxigare bröllop- desto kärare är man, och lyckligare förhållande har man". Vilket är bullshit. Snarare tvärt om.
härligt lillem!
Vi köpte material till inbjudningarna i helgen så det blir lite pyssla av framöver! Fast vi ska inte skicka dem förren i feb så det hinns med
ja jag saknar det där jublet lite grand, ingen har eg. hoppat högt, men bara glada miner så jag ska ju inte klaga
Nu har jag ju köpt handskar också¨, det ska bli så fint! så jags kippar det med floret nu.
Sen är det helt klart med hans som ska spela undervigseln, han blir även lite utav en toastmaster! Jätteskoj att han även ville ta det uppdraget.
Nu ska vi bara bränna en skiva till killarna som ska spela på festen, vilka låtar vi vill ha.
jag har inte de i galleriet, men ska lägga upp de nu! jag har ju bytt örhängen också! fotar och lägger ut strax..
ja jag har ju inte hål i öronen, så min mamma har letat efter pärlörhängen, pillat loss pärlorna och satt dem på såna skruv-clips, eller vad de kallas så hon gjorde specialare åt mig =P
kolla in flickr, där finns mycket fina bilder på bröllop! Bara som ett tips
Annars går det trögt här, har knåpat ihop idén till inbjudningarna, de skall göras nu i jul.
skorna har jag köpt på tradera, så jag vet tyvärr inte vart de komemr ifrån!
du har inget galleri att visa du måste göra det publikt..
jo jag och en väninna gjorde ett gäng! mamma ska posta lite utav inbjudningarna, så det var ju bra! Det vart helt ok, enkla, men fina. har bild på utsidan i galleriet.
jag gillade klänning 6, fast bilden var rätt liten så det var svårt att se detaljerna. Men den såg söt ut!
oj, ja du kan ju googla, det brukar ge mest resultat!