• mattiasmarie

jag är florist om någon har några frågor!

så bara fråga mvh marie

• Svar på tråden jag är florist om någon har några frågor!
  • mattiasmarie

JBB orchideer finns tyvärr itnte i blått,ledsen!

bollöga,alla blommer som är röda kostar mer på alla hjärtans dag. roser finns ju dock i bunt, vill du ha en rund kompakt brudbukett närm ej att det är bröllop blir billigare, göra själv har torget massa underbara blommor. de flesta sorter är tyvärr dyrare denna veckan våra inköpspriser går upp med ca 200% så det är därför

• Fjälbacka 2009

Hej hej!
    vilken superbra trådstart.
    Jag gifter mig i juni och har funderat på aprikost eller lila.
    har du några tips?

• monkay

Tack snälla för ditt svar :) Kan jag maila dig en bild som jag hittat på den "perfekta" buketten för mig? Kanske du kan tycka till om du tror att man kan binda den själv?

• Lövings

Jag ska ha en brudbukett med färgerna som går igenom bröllopet.
    Grönt och vitt.
    Ideér??

• Pillan74

Vilken supertråd, jag kommer att gifta mig på Kanarieörna nu i november och har lite probelm just med blombiten. Min önskan är kallor men vet inte riktigt hur jag ska få till det plus att jag inte har en aning om ens om det går få tag på kallor när vi väl är därnere, men jag ska dock försöka. Vårt bröllop kommer att vara enkelt, vilket också betyder att jag vill ha en enkel brudbukett. Vad kan du ge mig för tips?

• Goaste

Hej "floristen"!
    Jag undrar om en blomma, grön växt, som har långsmala blad, flikiga i kanterna, mörkgröna med vita kanter. Vad heter denna växt? Hur ska den stå, trivs den i en halv mörk hall?

• SidenRos

hej mattiasmarie jag har en undran över en bukett jag vill helst ha svarta blommor. men jag har förstått att det antagligen är helt omöjligt att få tag i.! så nu undrar jag om det finns något annat sätt att kunna få in något svart i buketten? är tacksam för svar=)

• Pentan

Finns det mörklila pioner på hösten (sept/okt)??

Tack på förhand!

• IMittEsse

Halloj!

Jag skulle vilja ha en liten, tät och rundbunden bukett i klarrött! Rosor går bort, men tycker bulliga pioner eller ranunkler är så himla fina. Finns de i klarrött och finns de i slutet av maj...?

Svar på tråden jag är florist om någon har några frågor!