Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Du har då alltid svar på allt . Tack, ska shoppa frimärken omgåënde, och kolla in slöja (skille, har du sålt din "extra"?)
Du har då alltid svar på allt . Tack, ska shoppa frimärken omgåënde, och kolla in slöja (skille, har du sålt din "extra"?)
klart man kan ha ring of fire förresten- helcoolt!!
Shit va fräckt hummle!! Skönt att allt gick bra .
Skille: GRATTIS!!! Hoppas dagen blir mysig! Va go du är som "tar dig an" M. Känner precis som du, svårt att veta vad man ska säga/göra.. Hon skulle behöva prata med någon (proffessionell), tror du hon är sugen på det?
Ni kollar väl in fikalistan tjejer (i ts), två nya fräscha datum ligger uppe.. fyll i er!
Klart du kan ha slöja till den, undvik en med mycket spets bara tror jag
grattis i efterskott Danielaa!!
Det beror på hur högt på huvudet den ska fästas (över eller under håruppsättningen.) Men 60 eller 75 tror jag det ska vara
Jag gillar korsetten och evanette.. förutom hm, lindex och kappahl såklart
Hänger du med på torsdag förresten tizia?
vilken ände av stan bor du i?
oki, då spelar det inte så stor roll vem du åker med rent resvägsmässigt. Jag, skille och angelica bor i östra delarna av stan. Funderar på att ta med mig myran, beroende på hur hon mår (hon är sjuk nu), då tar jag bilen själv och du får gärna åka med. Annars fixar vi en plats åt dig med någon, inga pix . Kul att du följer med!!