Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Det finns redan en, fast han/hon stavar med h.. känns lite sådär, vill ju vara tokoriginell
Det finns redan en, fast han/hon stavar med h.. känns lite sådär, vill ju vara tokoriginell
känns lite utelämnande.. Eller är jag paranoid?
haha det var ju jätteroligt!! the symbol
"§" kanske?
natti natti!!
ok nu har jag fått ner det till ett par alternativ:
tweetie
myrmor
myrmamma
cantabile
life as we know it
nosa
samajo
Vad röstar ni på? Kommer kräva er på ett par bra alternativ imorgon när vi ses oxå
flickor flickor: nu har jag startat en döp-mig-tråd (herregud vilket i-landsproblem.. )
Om ni är sugna får ni gärna ta en sekund och hjälpa mig att välja nytt namn här på bt:
www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3165031.html
svarade dig i andra tråden, det såg du va?
Tack för ikväll tjejer! Himla mysigt som vanligt! Var tur att jag åkte, när jag kom hem var myran hysteriskt otröstlig, hyperventilerade och skakade av gråt, stackars farmor och farfar var förtvivlade. Då värkte det lite i mammahjärtat . Nåja, nu snosar hon lyckligt bredvid mig, och jag har proppat mig piller-full och ska lägga mig och sova.
MD: Skickar MASSA positiv energi till dig, lycka till imorgon!! kram!!
tx2 och danielaa: kände när jag åkte därifrån att jag gick på som en ångvält vad gäller penga-frågan. Hoppas jag inte trampade nån på tårna? Förlåt i så fall .
Sweet sun: Goda kakor, recept please!!
Vi tillbringar bröllopsnatten på villa genre där vi gifter oss, sen natten efter det blir det st jörgens/landvetter beroende på hur tidigt på den 18:e som flyget till bröllopsresan går