Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Danielaa: Va fin!! En riktig prinsessring .
Stellasj: Häng med!!
Danielaa: Va fin!! En riktig prinsessring .
Ikea har oxå stenar!
Ah... då förstår jag
Vi bor i olskroken (på krypavstånd från baver)!
hmm.. pulka... ni tror inte det blir snö till helgen, i så fall tackar jag nej till skjutsen med skille... . Du vet vad de sager baver: ju brantare backe desto godare samvete.. eller nåt
stellasj: det beror på. På remanns har de mycket, men du får bara prova fem klänningar, så jag skulle spara dem tills du vet ungefär vilken typ du passar i och trivs i. På johans får du prova hejvilt, och de är trevliga, men utbudet är inte lika stort. Gillar du kik-klänningar skulle jag gå till vip, och om du orkar hålla dig positiv trots snorkiga försäljare är ramonas ett alternativ. Jag gillade weddingsquare, de var tevliga och inte så påflugna där. Utanför stan (kungsbacka och kungälv) finns svahns, bloms och helens, värda ett besök alla tre! Det enda stället som man bör undvika som jag har förstått det, är tonys!
miss mijah: krya på er!!
vip ligger på götabergsgatan (vid vasaparken) och weddingsquare ligger på s allén (mellan järntorget och hagabadet). Man måste nog inte beställa tid, men det rekommenderas. Har också hört så himla mycket skit om dem, men vissa kliver in och bara hittar drömklänningen där också, så jag vet inte? Tror mycket beror på hur pass bra man är på att spela med i deras "teater", lite "oj vad billigt med bara 24 000 för den här" och "tänk vad ni kan och jag vet ju ingenting"- hjälper mycket i brudbutiker, även om det bär mig emot mycket!!
Valde guld, men börjar ångra mig att det inte blev svart... ja ja får väl sy på nya band när den kommer (undrar NÄR den kommer??)
kritvitt! Normal leveranstid ca 8 veckor.. så typ vid jul?
Min blivandes kusin är nyutexad från hotell och restaurang-gymnasiet, så vi kommer be några utav hans vänner ställa upp. Var nyss på ett bröllop där de både serverade och lagade maten, och de skötte det jätteproffsigt!