Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Har glömt att säga att blixten, lillsmurfen och andra barn självklart är välkomna på fikan om de vill följa med.
Har glömt att säga att blixten, lillsmurfen och andra barn självklart är välkomna på fikan om de vill följa med.
lillskruttan är vaälkommen om hennes mamma vill (läs orkar) ta med henne .
fikalistan... skriv på er, så jag vet hur mycket vit chokladpaj som ska fixas! Känner mig som jordens värsta tjatmumrik
www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0
Kolla in den här!! Drapering, bling, action nertill, släp, knytning i ryggen...
www.steviesgowns.co.uk/catalogue/moreinfo_n.asp
www.mkarin.com/ (cinderella i emerald-kollektionen)
www.marysbridal.com/bridal/8629.htm
www.marysbridal.com/informal/2791.htm
www.luccabride.com/slideshow/&id=12 (elisa)
tx2 alltså...
nice!! om inte ryggen blir snygg på den JAG HAR BESTÄLLT (hör och häpna ) är det ett schysst alternativ att sy till ränder nertill (det blev originalklänningen med extra långa band, utan broderier, med knappar och band i guld). inboxar alla som ska med på torsdag min adress osv nu. Kram på er!
ni är inboxade
Vi brukar gå på barnvagnsbio, jag och baver. (även om alla andra, mammor eller inte, såklart är jättevälkomna att haka på). Kl 11 på bergakungen på torsdag. Har dock inte blivit jättepeppad på att se filmen när jag såg trailern.. kanske går ändå för att komma ut och göra nåt mysigt..
Fikan är oxå såklart för alla, med eller utan barn. Skriv upp er på listan bara hummle och skruttgumma (eller skriv en rad i min gästbok så jag inte missar ert inlägg) så inboxar jag er min adress!!
JÄKLA MILJONÄRER!! (nån som vill brevbobma dem? )
Eftersom gästerna ska smygas in en annan väg än planerat på drömbröllopet är vi nu borta ur planeringen på det stora fancy bröllopet vi skulle sjungit på (skulle ha sjungit när gästerna anlände).. Ja ja, har man pengar kan man ju ändra sig fram och tillbaka hur man vill... Tröstar mig med att tre andra roliga gig har ramlat in istället .