• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • skille

Shit ting har skjedd....
    Peter er kanon bra, er super happy at vi skal ha han som fotograf, legger ut bildene han tok av Don nar jeg far de senere i uken.
    Vi skal flytte WHEEEEEEEEEEEE, shit jeg er sa happy. Hadde det ikke vaert for at jeg fortsatt er litt sliten etter a ha ligget rett ut i forige uke ville je gha hoppet opp og ned.

• Danielaa

Skille: HÄRLIGT!!! Var blir de nu då? Fått sålt lght oxå?
    Härligt att Peter e så kanonbra då! Känns jättebra redan sen innan men ännu bättre nu då!

Angelica: Men uscha va tråkig jag känner mig som MISSAT den! SUPERFIN klänning iaf, riktigt fin! Du har den redan hemma eller? Eller e den beställd...?

• Danielaa

Aah, glömde ju!! Jag har nog hittat min VIGSELRING!! Va ute å kikade idag, ska ju beställa en ny förlovningsring till mig nu å va ute å kikade på vigselring samtidigt.. Hitta en som e sååå fin å såå alldeles lagom glittrig å fin för mig! *Lycklig*

• Vendel och Angelica

äsch det är lätt att missa bland alla inlägg .-) Den hänger här hemma sååå fin tittar in i klädkammaren och öppnar påsen minst en gång varje dag!!

Danielaa skrev 2008-10-20 21:15:18 följande:
    Skille: HÄRLIGT!!! Var blir de nu då? Fått sålt lght oxå?Härligt att Peter e så kanonbra då! Känns jättebra redan sen innan men ännu bättre nu då! Angelica: Men uscha va tråkig jag känner mig som MISSAT den! SUPERFIN klänning iaf, riktigt fin! Du har den redan hemma eller? Eller e den beställd...?
    [/citat]

Åååhhh vad härligt!! Gött att du är så nöjd med honom!! och vad va är detta nytt hem!! Var hamnar ni?? hus lgh??!!! Tell me more!!
    skille skrev 2008-10-20 21:10:26 följande:
    [citat]
    Shit ting har skjedd....Peter er kanon bra, er super happy at vi skal ha han som fotograf, legger ut bildene han tok av Don nar jeg far de senere i uken.Vi skal flytte WHEEEEEEEEEEEE, shit jeg er sa happy. Hadde det ikke vaert for at jeg fortsatt er litt sliten etter a ha ligget rett ut i forige uke ville je gha hoppet opp og ned.
  • skille

har ikke solgt, mne vi leier den ut, Andreas sin moster har norn leiligheter hun skal leie ut, mer plass og en hage, da blir voven happy

• Danielaa

Angelica: Aaah, förstår att du inte kan hålla dig fårn å kika lite varje dag...! Haha, när jag väl fått hem min ska den hem till min brudtärna! Jag kommer aldrig kunna hålla mig, kommer ju ränna där hela dagarna annars!

skille: Härligt me mer plats! Var ligger nya hemmet nu då? Här i närheten...?

• SweetSun

min klänning är också klar, det är sååå skööönt.

Apropå bröllopsmässan; det vore ju jätteskoj att gå ihop! Antar att våra sambos blir glada om de slipper

• Linn74

Åh, vad spännande! Grattis!!!
    Vad och var blev det???

Ser fram emot att få se lite mer av Peters alster

skille skrev 2008-10-20 21:10:26 följande:
    Vi skal flytte WHEEEEEEEEEEEE, shit jeg er sa happy. Hadde det ikke vaert for at jeg fortsatt er litt sliten etter a ha ligget rett ut i forige uke ville je gha hoppet opp og ned.
  • hummle

Kul att så många har klänningen under kontroll

jag ska arbeta åt min mor på bröllopsmässan (en av utställarna o ett finger m i planerna) så jag kommer vara där hela tiden
    va där förra året fast då höggravid och på övertid... o då va gubben m fast han e nog så glader att slippa denna gång.

• Linn74

Åh gud vad spännande Vilken dröm att ha en mamma som jobbar med bröllop... -Eller något som innebär att man får åka på bröllopsmässa!!

hummle skrev 2008-10-21 11:28:41 följande:
    Kul att så många har klänningen under kontroll jag ska arbeta åt min mor på bröllopsmässan (en av utställarna o ett finger m i planerna) så jag kommer vara där hela tiden va där förra året fast då höggravid och på övertid... o då va gubben m fast han e nog så glader att slippa denna gång.
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3