Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Härligt artist att du har beställt klänningen måste kännas jätte spännande !! !!

hummle kul att ha en mamma som arbetar med bröllop !! Coolt då har du all inside information man kan få inför bröllop!!

Hemma o e ledig idag... har inte gjort ett skit känns nästan lite hemskt, men det var skönt!

hoppas ni har det gott vad ni än gör!
    kram

• Vendel och Angelica

www.brollopstorget.se/Annonser/
    är det inte denna du är ute efter Danielaa?? Som du visade bild på fast den var rosa där!

jobbat o slitit idag :-s blää, nej ska väl inte klaga har haft en ok dag!
    Ska ta och gå o hämta min lille smurf aldeles strax! Ingen ide att komma före 1530 för då vill han inte gå hem

Ska bli så trevligt im!!

kram

• Vendel och Angelica

Vi ska ha Peter

Han tar flera 100tals bilder och behandlar Väldigt många av dem. Sen så får man ALLA bilder höguplösta på en Dvd skiva. Sen så får man även de behandlade bilderna i ett web format. Det med de högupplösta är ju att man kan framkalla o leka hur mkt man vill
    Vet inte vad han tar för framkallning, men i o med att man kan framkalla själv av de originalen som man får så funderade inte vi på det.

Skille fina bilder på din baby!!!

Jag har haft en dag från en annan värld idag, har haft huvudvärk sen 10 ungf, som inte vill ge sig... Jag ska ta piller igen och hoppas att Smurfen är glad o lugn... men det lutar åt att jag blir hemma är inte social vill bara lägga mig o sova... Men jag väntar en stund o ser om mirakel händer innan jag bestämmer mig!

Mot soffan

• Vendel och Angelica

hmmm sorry tjejer

fick hem M2b snabbare fr jobbet... så jag har sovit fram t nu!
    Antar att ni har det jätte mysigt med go paj o anat *avis*

Mys på för mig med

Kram på er nu ska jag sova vidare!

• Vendel och Angelica

hej

här är en familj till som oxå är sjuka
    Lilleman och V har feber hosta ont i halsen och livet är skit... Jag har knaster i öronen och börjar få ont i halsen igen
    tycker att vi är sjuka hela tiden så pestigt med höst o vinter

Så jag får vara hemma i kväll, om inte annat så ligger V platt fall och Wilhelm är så grinig o ledsen...
    Ska se om jag kan få hit ngn t im så jag slipper VAb för att V är sjuk med...
    j*vl* skit....

Här är en till som tycker att snö här nere är PEST... slask, isa, slask is ... ramla, blött, grisigt ser bara sunkigt ut tyvärr... och aldrig att det är en normal morgon i Gbg när första snön har fallit, alltid strul med spv och annat Efer alla år

Hoppas ni får en så go kväll (klart att ni får)

fiin ring Danielaa

Remanns o klänningar, det är där jag har köpt min, jag har väl provat ett 10 tal alla de gångerna jag har varit där... haft hjälp av personal o så med

Kram på er alla

• Vendel och Angelica

hej igen!

Ringarna, vi har ju fått pris förslag ifrån nordstans guld väntar på pris förslag fr Guldsmeds huset... Är det ngn annan som har tips på ngn bra guldsmed som har justa priser och "stort" utbud på stenar??
    Kan vi få ner priset lite så gör ju det inte ont

ska försöka aktivera Smurfen lite, se om han vill måla, jag vill pyssla julkort!

kram igen

• Vendel och Angelica

hej hej

varit borta ett tag...
    Det har varit mkt här, lillkillen har haft mkt feber och vi har varit hos läkare hit o dit Men nu har han varit stabil i lite mer än 1 vecka
    Sen så har jag blivit sjukskriven ett litet tag fram över, hade ju precis börjat jobba hela min tjänst o så, nähä...
    Men vad göra när FK kräver att - Nu ska du vara frisk... bla bla bla---

Har läst här och snokat i skuggan, men inte orkat skriva. Ska se om jag får med allt

Vad har hänt med M, är allt inställt usch vad sorgligt, sånt får inte hända...

Carolina hoppas ni får ordning på allt, flytt, graviditet mm.

Tx2 jag tycker att du ska ta och gå in t Nordstans guld!!! De är så otroligt trevliga och billiga gämfört med de flesta! Vi designar våra egna ringar helt och hållet, de kan fixa allt! De har stenar och allt hemma så att man kan få se hur de ser ut live i stl färg etc. Om du har en ring du vill ha men ngt annorlunda så kan de säkert göra en sådan!
    Sen så får man gravyren i priset och upp putsning av de "gamla" ringarna med! Sen så putsade han upp min och V´s när vi var inne

Myrmor, nyttnamn och en klänning hemma -vad underbart! Visst är det härligt att ha den hemma jag tittar på min minst en gång varje dag, öppnar påsen lite och spanar

Danielaa jag har oxå rätt så avslöjande namn vad kan vi heta

Vinkar till de nya som jag kan ha missat att säga hej till !!

Ang blommor så är det väl vinröda rosor här med hjärtan på tråd, sen hur buketten ska se ut det har jag inte en susning om men det ger väl sig

Peter fortograf har vi inte fått ngt kontrakt ifrån, vi var där i somras o han la in oss i hans kalender med tid etc, så jag antar att vi är säkra ... annars skulle det vara jobbigt.

Vill ju gärna SB men som min kropp ser ut nu så får ingen fota mig i ngr fina underkläder om det inte är som de såg ut på 18.00 talet marmelucker o blus typ huvvvvaaa

sen så har jag säkert glömt massor...

kramar

• Vendel och Angelica
    jag har saknat er med
    Jag ska spana med V här hemma om det är ok att jag sticker i väg en sväng på fredag, jag e borta o pysslar på söndag redan, ska göra julkort.
    Danielaa vi ska vara hos Martina det är väl i dina krokar om är sugen.

Men jag undersöker närmare

kram
    Myrmor skrev 2008-11-26 11:16:06 följande:
    Åh vad kul att höra från dig!! Vi har saknat dig, skönt att smurfen mår bättre, hoppas det håller i sig!Har du (och smurfen) lust att haka på på fredag/nästa torsdag? Kolla "datelänken" i TS
  • Vendel och Angelica

hej hej

Angelica och Smurfen blir hemma...

han har feber igen suck blir galen....

Värsta mega hopplösa jag, kan aldrig få till ngt...
    Morrar lite till

Ha det super o hälsa M fr mig!

• Vendel och Angelica

Hej hej

antar att ni hade det så trevligt i fredags!!

Här rä det slut på helgen, lite små dassig Smurf och trött mamma..
    Har dock ätit hembakade lussekatter och tänt första ljuset i advents ljustaken idag!
    Trevligt!

Jag har suttit o spånat lite på "monogram" och kom fram till att med våra namn så är det snyggare att göra det med hela namnen, istf bara initsialerna... jag har fyra olika i mitt galleri, har ni lust att vara smakråd till oss... stirrar mig blind och har ingen aning...
    Tänkte till inbjudningar, fest häfte, tack kort mm

Vi har väl inte kommit ngn vart mer i planeringen... surfat och hittat lite olika sidor med tips!
    Vi funderar på favours (små presenter till gästerna) och har en tanke med thé, ett thé vi verkligen gillar och att "hotta" upp det lite med små röda hjärtan i (socker hjärtan) och har nu hittat det

Skulle nog vilja ha vitt hjärt ris till att kasta utan för kyrkan, sådant som de har hos caligraphen... ngn som ska beställa ngt där ifrån? Kanske kan sambeställa!

Tx2 kul med klänning och ring!!!

Nu är det snart dags för sängen här

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3