Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Hej hej
Massor skrivet här!
Ska se om jag får med allt...
Vi har också efternamns diskussioner... Mitt efternamn är vi 9 st i hela världen som har... samma som dig då Hummle... Mannens är han den sista kvar i sin familj som heter... Men halva tyskland och Holland har väl det som efternamn... Så mitt är ju Mycket unikare Men han vill absolut inte byta... och jag vill ju att vi heter samma inte olika... Så tja vad göra... ser väl ut som om jag blir den som lägger mig och behåller mitt som mellan namn (smurfen får bådas också) Men egentliegn så vet jag inte vad jag vill...
Ang pyssel Jag e pyssel prodds *skrytsam jag vet* asg...
och i kombination med bubbel och choklad! När är det tänkt Artist?
Spriten blir i Tyskland för oss med!! Så varför inte sam fixa ngt?!?!? Har Stooor Audi kombi och drag krok dock inget körkort men det har ju ni andra hehehe
VAd gäller frisyr och ateraljer så har jag blinget och slöjan under kontroll! Slöja och diadem/tiara köpte jag På Remanns när jag köpte klänningen! Slöjan ska ju dock "av" efter vigseln så då tänkte jag fixa lite bling att ha bak i håret... Harr sett skruv varianter på glitter bla... så jag ska spana där nu.. om inte allt är slut efter nyår.
Men att kolla i Seconhand och "antikvitetsaffärer" kan löna sig om man vill ha ngt annorlunda!
Vänner var här idag, provade min klänning med hennes underkjol i och med att jag ev kunde lånat den... testade då med mina inköpta skor.. och vad f'n jag kan inte ha skorna... de är för höga *lipar* H*lv*t* ... surar
Hennes underkjol funkade inte heller en eller två skenor för lite för att kjolen ska falla rätt
Många dåliga grejer i ett.. Men tur endå att jag testade idag o inte om 2 månader för då hade jag inte kunnat lämna tbx skorna... dags att leta nya guld skor nu då för min del...
En kul grej var att jag hittade en grej i bland underkjolarna som är i klänningen... en ljusblå jättefin broderad blomma... så jag har "something blue" Bra med Engelsk design
CArolina gillar iden som baver hade till dig!!el varför iinte två smala vitguld... en vitguld din förlovningsring och sen en tun till med blingisar i!! Gå in till Nordstans guld och rådfråga dem!! Snacka med Christian och Sanna!!
Spånar till våra inbjudningar...Mer el mindre färdigt hur insidan ska se ut.. set är utsidan som vi inte vet.. Blir att posta dem i april, 4 månader innan och sen ca 6v till OSA (och sen ca 6 veckor innan vigseln kollar vi av ev de som ej har svarat...) Så har vi tid för att planera mat, veta totala priset etc för mat..
hmmm undrar om jag har missat ngt nu... hoppas inte det!
bye bye