Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

hummle
    tyvärr vet jag inte ngt ställe som har cellofan kuvert.
    InEx, Arkivet och Panduro har kort kuvert i förpakningar och samma serier.

Tråkigt att du fick sådant bemötande på Nordstans. Tvärt om för oss! Men gott att du kom rätt och fick den perfekta ringen Det är ju huvudsaken!!

• Vendel och Angelica

så dana har de helt klart på Arkivet! finns inte rätt färg o tillräkliht många så kan de fixa rätt snabbt! De gör dem själva i butiken!
    Kom på nu att Matton har oxå, men vet ej öppet tider på lö så kolla först!

hummle skrev 2009-01-08 09:49:55 följande:
    angelica: hoppas vi menar samma nu, alltså kuvert som viks upp o blir ett kort... ska t stan på lördag iaf o kuta runt medan barn o m2b e hemma. ja d e så olika m hur man "klickar" m någon, huvudsaken e ju att vi får d vi vill haMyrmor: TACK! för alla tips ska kolla på lördag då, känns som en lååååång dag i stan inte för att jag träffat nån av er men hade ju vart kul om man gjorde e istan som sagt på lördag nån som ska in?
  • Vendel och Angelica
    ja glitter är NICE!! Ska du fixa det typ nu el vill du ses med Artist o mig i veckan som kommer?

Jag ska ta mig i kragen o fixa mig så ska jag in o lämna tbx mina skor *snyft*

Sen så vet jag inte om det är min deppressiva sida - med ångest som tänker.. men jag funderar på om jag inte ångrar att jag inte beställde "min" klänning fr Lillsessan utifrån den skissen jag hade där... Har sett massor av klänningar som hon har fixat och de är to die for...
    Men det är väl inte en suck att ev lämna tbx klänning mot pengar.. så jag jag vet inte...
    Tx2 skrev 2009-01-08 10:12:59 följande:
    Hummle: Menade efternamn. Är rädd att han skall ångra sig, men då kan jag skicka in redan nu ihop med hindersprövningen och ev ändra längre fram. Verkar som om jag får behålla mitt.Hade gärna hjälpt till på lördag, men vi skall iväg o kika på lokalen. Vi skapade en kalender på datorn där vi skall skriva in när vi är uppbokade och ha som planeringskalender. Ifall vi får förfrågningar på lämpliga datum för möhippa/svensexa. El ja, jag vet att min tjejer redan har efterfrågat datum och T inte alls har koll på vad jag har för mig. Angelica: då skall jag kika in glitterlimmet på inex. Hade varit kul om tack:et glittrade lite.
  • Vendel och Angelica

tack söta
    Vet att jag inte är på topp just nu
    Den är strålande vacker klänningen...
    är ant bara en dålig dag idag...

Tx2 skrev 2009-01-08 10:29:18 följande:
    Jag hänger gärna på dig o artist nästa vecka. Så kanjag kanske ta med mig en bild o förklara för experten Du vet att jag tycker att din klänning är supersnygg, även om jag inte sett dig i den så är jag övertygad om att du kommer att vara otroligt vacker i den! Och hade du beställt från lillsessan så är det inte säkert att den hade blivit som du tänkt dig. Men det är bara du som kan avgöra.
  • Vendel och Angelica

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Okotber:
    Carolina1979

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Ändrade bara på Carolina1979 Det stod Carolin1979...

Tx2 Spännande med OSA svar :)

Varit på stan lämnat tbx mina skor, fick tillgodo... men tydligen ska det komma in skor i samma stil, färg mm, med lägre klack (snart) så jag väntar spänt

Nu ska det fixas middag!

Artist o Tx2 vilken dag passar er bäst att ses nästa vecka? Har lite jag ev ska boka in så jag vill ju så klart ha er med i vecko planen!

• Vendel och Angelica

tror inte att man ser så mkt av ngt av det på nätet i butikerna,
    men Arkivet vet jag har Matton har med men de är stängda på lördagar, det är ju en kontora affär i 1a hand... men de har inkidos kort sortiment! Men spana på Arkivet och InEx... dock stänger de väl 15 el så på lördagar o stängt på söndagar!

hummle skrev 2009-01-08 18:03:06 följande:
    Vendel och Angelica skrev 2009-01-08 09:58:03 följande:
    ååååå har d hade d vart lovely. men hittar man d på deras respektive hemsidor? i så fall vart/hur för jag tycker mej ha letat men inget funnit. vart har matton butik i stan då? TACK så för tipset
    Tx2 hon sa i butiken att de bör börja komma i slutet av januari och det är ju inte så lång väntan
  • Vendel och Angelica

Myrmor då! *kramar om*
    Hoppas det blir ett bra och fint slut (även om man vill ha dem kvar för alltid) Ta hand om varandra!!
    Vi pyssel shoppar det du behöver när du är hemma o redo!
    Kram igen

Tx2 spana vilken dag du kan av de Myrmor kan , så ser vi om hon e hemma, annars kan vi dra en sväng när du har slutat jobbet endå

Ang skor i "vintern" jag hade haft bra skor när jag är ute och bytt när det är innomhus, vigsel fest foto mm!

Till SB så har ja en vit korsett och trosor och stay ups, det sitter strumpeband på korsetten (sett den på nätet för nästan 900.- fick köpa den av en tjej här som ej haft sin för 400.- Sen ska jag hitta ngn snygg svart bh+trosa+strumpor mm också så det blir lite variation! Tänkte noh göra de flesta bilderna svart-vita sen så egentligen spelar ju färg ingen roll...

• Vendel och Angelica

fika e alltid nice...

Tx2 skrev 2009-01-09 16:51:40 följande:
    Då myrmor är kramgo så får du kramar från mig med!Angelica: Ingen brådska med pysslet till mina tackort, men om du vill så kan vi ta den en eftermiddag nästa vecka. Å fika lite oxå. Någon annan som är sugen?
  • Vendel och Angelica

jag nät shoppar som om jag vore miljonär... farligt....
    Pyssel prylar... inte just till bröllopu utan till min fasansfulla pappers hobby för jag har ju inte så att det räcker eller så

Tittar samtidigt på ngn halv kass film på 6an... hänger inte med riktigt...

Kanske kan få till ngn liten bröllopspyssel shopping/fika i veckan?

Kram o natti

• Vendel och Angelica

mmmmmmm
    massor på nätet...
    köpt av en tjej på Scrappiz... el snarare av 3 på 1v...
    Undrar om jag ska länsa bröllops kontot o bara shoppa loss...
    det är rätt bra med shopping mot deppighet och ångest!

Kanske kan skippa pillrena o shoppa mig frisk *asg* IRONISK

puss o kram igen
    nu är det säng dags!

Carolina1979 skrev 2009-01-09 22:44:59 följande:
    Vendel och Angelica skrev 2009-01-09 22:37:00 följande:
    I know the feeling
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3