• MadTezz

Vad är eran största fasa på bröllopsdagen?

Vet inte om det finns någon tråd om detta. Men jag skriver en egen i allafall.

Vad är eran största fasa som kan hända på bröllopsdagen?
    Jag har många. Men det som jag oroar mig mest för är om jag får värsta skrattattacken framme vid altaret och jag inte kan sluta eller om jag säger fel namn när vi säger våra löften..Huu vad hemskt.

• Svar på tråden Vad är eran största fasa på bröllopsdagen?
  • Lissdaniels

Som många andra måste jag nog säga sjukdom!
    Jag lider av både migrän och herpes men en förkylning skulle jag kunna överleva även om det inte vore kul. Migrän är inte kul och herpesen skulle förstöra alla fotografierna.

Annars praktiska saker som om att maten inte kommer eller blommorna har vissnat det är ytliga saker. Fasen McDonalds finns ju i värsta fall och i juni finns det väl syréner om inget annat. Allt ordnar sig på ett eller annat sätt.

• anja1661

min största oro är om jag kommer svimma framme i kyrkan!!

att han skulle säga nej e ju inte troligt!

men andra saker som kan gå fel ahr jag ju dröm om....typ vaknar på bröllopsdagen o kommer på att jag glömt boka smink o hår!!
    eller den senaste då allt gått jättebra i kyrkan och vi ska bege oss till lokalen...då kommer jag på att jag missat att boka den!!

hua..ja det finns massor att nojja sig över!!!!
    förhoppningsvis går allt på räls!

• lycklig tvåbarnsmamma

Detta kanske....om man har bröllop vid vattnet.

• TesshjärtaFred

Som sagt, regn eller sjukdom är det man fasar mest.
    Men, det mesta bleknar när man får höra om det som hände en bekant till mig. Brudens far fick en hjärtattack och dog i kyrkan!

• MadTezz
    TesshjärtaFred skrev 2008-10-22 22:09:51 följande:
    Som sagt, regn eller sjukdom är det man fasar mest. Men, det mesta bleknar när man får höra om det som hände en bekant till mig. Brudens far fick en hjärtattack och dog i kyrkan!
    guuud va hemskit!!!
  • Nasoleh

Min värsta tanke, är att festen ska bli en flopp, ingen har kul och folk går och lägger sig tidigt.

• MadTezz

Ennan annan fasa är att råka ut för en toastmaster som är såhär...

Nu kom det kanske lite utanför ämnet..

• Småland09

*skrattar* han som fällde bruden o prästen ner i poolen.. shit vad hemskt, men ändå skrattar man

Min värsta skräck just nu är att någon av våra vänner som oxå planerar bröllop planerar samma dag som oss så de inte kan komma på vårt ...

På själva bröllopsdagen, att vi blir sjuka eller att jag får en DUNDERFINNE - eller får mens o blodar ner klänningen!! listan kan göras lång :-O

• passionsblomman

lycklig tvåbarnsmamma skrev 2008-10-22 22:05:02 följande:

Detta kanske....om man har bröllop vid vattnet.www.youtube.com/watch
    ÅÅÅÅH HJÄÄÄLP!!! Jag och sambo skriker av skratt! Men shit vad hemskt! Undrar om han är förlåten än? Tur att de inte stod vid ett stup!
  • En till präst
    MadTezz skrev 2008-10-18 11:50:45 följande:
    Vet inte om det finns någon tråd om detta. Men jag skriver en egen i allafall.Vad är eran största fasa som kan hända på bröllopsdagen? Jag har många. Men det som jag oroar mig mest för är om jag får värsta skrattattacken framme vid altaret och jag inte kan sluta eller om jag säger fel namn när vi säger våra löften..Huu vad hemskt.
    Jag har varit med om att paren säger fel namn till varandra! Det är inte så farligt, folk fnissar lite, och så får man ta om det. Värre är det inte.

Blir man fälld av en fumlig marskalk är det ju en jobbigare sits. *Flinar åt filmen*
  • celtic

Gud vilken rolig tråd! Mina mardrömmar är munsår, magsjuka, att de närmaste inte kan komma av någon anledning och att alla tycker att festen är supertråkig och ingen dansar.

• Ratwoman76

att bli sjuk. det är min värsta mardröm

Svar på tråden Vad är eran största fasa på bröllopsdagen?