• cbk09

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Hejsan tjejer!

Jag e helt ny här men har varit inne och läst med jämna mellanrum, ni e alla super duktiga som kämpar på!!!

Jag har efter att ha läst om hur duktiga ni alla är bestämt mig för att pröva på cambride ren kur, ni har verlkigen inspirerat mig, TACK!!:)
    Jag har mellan 20-25 kilos övervikt och hoppas på att det ska gå relativt fort att bli av med iaf det mesta utav kilona.
    Har satt ett start datum (3/1-09)så jag hinner förbereda mig lite mentalt innan, tror det kommer behövas.
    Så nu har jag en fråga.... hur motionerar ni tjejer när ni går på ren kur? Vilken motionsform? kanske flera olika? promenader? simmning? gym?
    Hur ofta/mycket??

Tacksam för alla svar!!

Kram på er alla!!

• cbk09

Hejsan!

Tack för att du tog dig tid att svara!
    Tänkte mig dagliga promenader... till att börja med iallafall.
    Hade varit nice med nån annan motionsform oxå, men får väl se vad man orkar med....

Grattis till förlovningen!!!! :)

Kram

• cbk09

Hej!

Första dagen för mig idag på ren kur.
    Känns som att huvudet kommer tre meter efter kroppen, har svårt för att koncentrera mig, är illamående, magen är jätte svullen och huvudvärken smyger sig på :( Mår verkligen skit!!!
    Någon som känner igen sig?

Hade tänkt vara duktig med att börja promenera idag men ösregn och mitt mående satte stopp för det.
    Kanske bättre imorgon....

I morse (start vikt)stod vågen på 77,8kg Oj,oj,oj.... va mycket mer än jag trodde :( Jag är 160cm lång så jag har många kilo att tampas med framöver.

"suck"

• cbk09

This is Me Now

Har nån fråga.... du skrev att de tog dig två och en halv månad att gå ner dina kilon.
    Var det enbart ren kur?
    vad var ditt viktminskningssnitt i veckan?
    Motionerade du nåt?? vad isf och hur mycket ofta?
    Hur göra när motivationen tryter?

• cbk09

Tack för stödet "This Is Me Now"!!

Wow vad fort det gick för dig första veckorna!
    För min del går det inte så fort, e inne på min tredje dag och har bara gått ner 1,5kg :(
    känns tungt som attans när det går så fort för alla er andra.... e fruktansvärt svårt att hålla sig motiverad när det går sååå sakta i jämförelse med er andra tjejer där ute.... speciellt när hungern och suget är där hela tiden.... men, men... får hoppas jag orkar stå ut....

Kram på er alla!

• cbk09

Hej "önskebrunnen" och välkommen hit!

Jag är oxå inne på min tredje dag idag så det ska bli kul att följa dig :)
    Går tyvärr inte så fort för mig som det tycks göra för alla andra här inne.
    Hur går det för dig?

Kramiz

• cbk09

Tack "Pentan"!!

Har inte tänkt på att jag kanske har mindre vätska i kroppen och att det kan vara därför det inte gått som jag velat.
    Nu smög sig motivationen tillbaks igen!

Tack! Tack! Tack! :)

• cbk09

Jag är 160 lång och vägde in mig på 77,8kg. Så nog har jag en kraftig övervikt.
    Vill gå ner ca 25kg.
    Men ska försöka hålla ut så länge som möjligt.

• cbk09

Jag kör nästan enbart på kakao, tar nån cappucino ibland. Har provat allihop.
    Men det är så olika från person till person, det bästa är att prova sig fram.
    Man kan ju köpa ett "prova på paket"(viktklubben har)
    Annars på de flesta ställen ska du kunna byta ut om du har köpt fler av en du inte tycker om.

• cbk09

Hur tänker ni tjejer som går på ren kur?
    Har ni satt ett slutdatum för rent kurande eller ni kör rent tills ni nått en viss vikt? oavsett hur lång tid det tar?
    Eller ni ska köra tills ni är i en viss klädstorlek?

Ni får gärna svara allihop!! =)

*styrkekram till er alla*

Ni e super duktiga!!

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!