• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Jag kör ren kur från 1:a januari till 29:e mars. Utvärderar sen när tiden är klar, går alltså inte på någon speciellt vikt - även om jag siktar på 80 kg, hoppas på 75 kg och drömmer om 67 kg

• Pentan

Pirado

Grattis, toppen! Tycker snarare att du ska äta något helt utan kolhydrater, då kan du fortfarande vara kvar i ketos. Typ ägg, kyckling, skaldjur, en stekt biff, fisk osv.

• Pentan

Start för 9 dagar sedan på 99 kg - nu 93,4 kg har inte vägt så "lite" sen 2005!! -5,6 kg

• Pentan

Välkommen alla nya!!!
    Superhärligt att vi gör detta tillsammans!!

• Pentan

Yes 92,9 kg!!

Sen min första omgång i höstas då jag vägde 104 kg har jag förlorat följande i cm:

Hals -2,4 cm

Över bysten -7 cm

Bysten -7 cm

Under bysten -9,5 cm

Midjan smalaste stället 10,5 cm

Midjan bredaste stället över naveln -8,5 cm

Stussen -6,5 cm

Låret -3 cm

Knät -3 cm

Vad -3 cm

Ankel -1 cm

Över armen -2,5 cm

Under armen 1,3 cm

Handleden 0,5 cm

Totalt har jag tappat över hela kroppen: 65,7 cm!!

• Pentan

Som jag skrev tidigare så är min morot och belöning när jag är klar med ren kur den 29.e mars - att åka till Göteborg och hälsa på vänner samt bo på maffigt hotell och shoppa en ny vårgarderob i många storlekar mindre!!

Och nu är tåg och hotell bokat!!! Är såååå glad över det!!! Blev X2000 både ner och upp samt sviten "506" på 80 kvm på Elite Plaza. Ska bli helt underbart!!

En annan rolig och spännande sak samt väldigt läskig - är att det blir första gången vi lämnar vår dotter över natten! Mormor ska ta henne, de går inte att separera när de är tillsammans, så jag är inte orolig. Men ändå... Mitt mammahjärta blöder lite...

• Pentan

Sorry inte alls... bad...

cbk09 skrev 2009-01-09 15:53:39 följande:
    Hur källsorterar ni påsarna?
  • Pentan
    Vart ligger du då??
    Tokstolla skrev 2009-01-10 11:06:58 följande:
    **Syftar på att Pentan går om min nuvarande vikt eftersom hon rasar**
  • Pentan

11 dagar på ren kur 92,1 kg! Det går fort ned... Totalt minus 6,9 kg på denna tid, 11,9 kg minus sen min första omgång i höstas.
    Mkt glad!!

• Pentan

Hej och tack för din omtanke - har inte ens tänkt på det! Så naiv man kan vara... Får trösta mig med att jag inte skrivit den datum eller den månad ens då vi åker! Men tack för tipset!

cbk09 skrev 2009-01-11 18:21:14 följande:
    PentanBara jag som är nojig kanske....Men du kanske ska vara lite försiktig med att skriva ut för mycket?Både datum, hotell och nummer på sviten.... hade jag aldrig vågat...Bara en tanke.... va rädd om dig!
Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!