• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Dag 18 på ren kur - 90,1 kg!! Känner lukten av 8:an...
    Kämpa kämpa!!

Hur går det för er andra?? Ni är såååå duktiga!!!

• Pentan

Vilken stad?

MilosMamma skrev 2009-01-18 10:14:13 följande:
    Åh idag ska jag på bröllopsmässa =)
  • Pentan

www.nogg.se/minresa

hujjedamejj skrev 2009-01-18 21:39:16 följande:
    Har alla ni någon viktnedgångs-blogg som man kan kolla runt i?!
  • Pentan

Ha ha tack snälla du! Det är bra då har jag lite press på mig!!

Vad duktig du är, grattis till 2 bra veckor!!

Tokstolla skrev 2009-01-18 22:30:32 följande:
    JA! Det är lyx att byta ut 10talssiffran Det är så skönt att du ligger några dagar före... Det blir en variant av "Pentan har ju gjort det så då kan jag med"
  • Pentan

ÅH NEJ vad tråkigt!!
    Krya på dig och kämpa kämpa!!

MilosMamma skrev 2009-01-18 23:23:11 följande:
    Jävla skit, sambon har smittat mig, jag har ont i kroppen, halsen o har feber, Var tvungen o ätta idag annars hade benen vikt sej, Faaaan!!Nu c-vitamin för i morgon ska jag attan på det igen, åh hur ska jag nu kunna gå ut o gå.Jag tycker alla är suuuperduktiga o vilken peppning det är här inne, teamwork girls!!
  • Pentan

Dag 19 ren kur - 89,6 kg!!!!!!!!
    YES!!! Äntligen hurra för mig!!

• Pentan

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK

1augusti2009 skrev 2009-01-19 08:34:59 följande:
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRASTTIS GRATTIS GRATTISFasiken vad duktig du är Jag längtar så att spränga 100 gränsen...
  • Pentan

Åh det ska jag oxå göra! Inte till sommaren dock, utan kanske till hösten eller vinern 09. Ska till Dr Jan på Akademikliniken i Sthlm i början av feb och prata lite. Ska även fixa brösten. Vart ska du göra din??

cbk09 skrev 2009-01-19 11:13:17 följande:
    Kanske ska skriva att jag till sommaren ska göra en bukplastik, och läkaren vill att man är så "vältränad" som möjligt pga läkningen efteråt.
  • Pentan

Jag har en graviditet bakom samt att jag vägt nästa 112 kg som mest, så min mage vill ingen se tro mig... Men det känns som ett "naturligt" steg för mig att gå vidare med operation när jag är klar och vet att jag kan hålla min målvikt. KLart att drömmen var att fixa allt innan bröllopet med det kommer jag inte hinna - 15/8-09. Så jag tar det lugnt och tar det ev till vintern i år.

Tokstolla
    Hur mycket har du lagt in i brösten? Jag har alltid haft stora bröst och trivs med det, vill gärna ha min gamla strl och lite till - men fastare!! var du nöjd med kliniken?

• Pentan

Ja visst bara sprutar non stop...
    Nej man spara eller har lagt undan sedan tidigare. Arv, vinst vid lägenhetsförsäljning.

• Pentan

Cbk09
    Nej du går inte ur ketos, räkor innehåller inga kolhydrater. Så du kan vara lugn. Dessutom säger de att om man bara MÅSTE äta något på ren kur så är just räkor det exemplet som ges! ta det lugnt, du har INTE syndat!!

• Pentan

Dag 20 ren kur! Kämpa tjejer, se det långsiktigt - då går det!! Jag har inte en tanke på att ge upp!!! Den 29:e mars är jag klar - inte en dag innan!!

P.s tänk när våren kommer och med den alla snygga lätta vårkläder! Då ska det frossas!! I kläder alltså...

• Pentan

Åh vad kul vilken skola, Sthlm eller...? Min karl jobbar ju med opera!

Tokstolla skrev 2009-01-20 10:52:10 följande:
    Framför allt ska det bli skönt att slippa valkar och lår som skaver mot varandra i sommahettan! 29e mars alltså... Ja, då lär jag börja äta lite mer kött (Ska nämligen söka till operahögskolan den veckan )
  • Pentan

Inlagt i trådstarten!Bara att fylla på!

Tokstolla skrev 2009-01-20 13:48:54 följande:
    TACK! Vi kan starta ett klipp och klistra meddelande där de som vill kan nämnda mål osv. (Man går tillväga så att jag börjar med att skriva i frågor och svar, och ni som vill kopierar min text lägger i den i ert meddelande och skriver era egna svar efter och så fortsätter man helt enkelt person efter person -hoppas jag gjorde mig förstådd... Tur att jag inte är lärare LOL )Eller kanske Pentan vill lägga den på trådstartsrutan TOKSTOLLA:Startdatum (den här omgången): 3 januari 2009Jag går på ren/komb- hur länge? Ren kur 15 veckor. Ska du gå på komb kur? Kanske i någon månad efter mina 15 veckor.Maxvikt. 108kgStartvikt med CBditen? 84,1 kgHur många kg vill/ska du gå ner? 21 kilo eller till stlk 38.Din längd? och målvikten? 170 cm / 63 kilo.Delmål? Det var att spräcka 80kilos gränsen. nu är det 70 Samt att "springa" Göteborgsvarvet den 16 maj (21,1 km).Belöningar: Ska rida islandshäst och börja sy min bröllopsklänning! Dagens vikt? Ja, efter 17 dagar på ren kur, 78,7 kilo.
  • Pentan

PENTAN
    Startdatum: 1 jan 09
    Jag går på ren/komb - hur länge: Ren kur i totalt 12 veckor
    Ska du gå på komb kur: Ja efter min 12 veckor för att balansera upp.
    Det mesta du någonsin vägt, maxvikt: 113 kg (122 höggravid)
    Startvikt när du började med Cambridgedieten: 99,0
    Hur många kg vill/ska du gå ner: ca 30 kg
    Din längd: 172
    Delmål: Inga - målet är det enda för mig.
    Belöningar: Resa till Göteborg och shoppa ny vårgarderob!!
    Dagens vikt: 89,6 kg

TOKSTOLLA:
    Startdatum (den här omgången): 3 januari 2009
    Jag går på ren/komb- hur länge? Ren kur 15 veckor.
    Ska du gå på komb kur? Kanske i någon månad efter mina 15 veckor.
    Maxvikt. 108kg
    Startvikt med CBditen? 84,1 kg
    Hur många kg vill/ska du gå ner? 21 kilo eller till stlk 38.
    Din längd? och målvikten? 170 cm / 63 kilo.
    Delmål? Det var att spräcka 80kilos gränsen. nu är det 70
    Samt att "springa" Göteborgsvarvet den 16 maj (21,1 km).
    Belöningar: Ska rida islandshäst och börja sy min bröllopsklänning!
    Dagens vikt? Ja, efter 17 dagar på ren kur, 78,7 kilo.

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!