• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Åh vad roligt att vi är så många i tråden!!!

www.nogg.se/minresa

• Pentan

Dag 13, start 99,0 - nu 91,6!!

Så glad för att det går så bra!
    Har ett enormt stöd i min sambo, han har stenkoll på mig och mina soppor och mitt vattenintag. Mår jag dåligt och är trött så tar han över allt- barn, matlagning, nattning osv... Skulle INTE klara mig utan honom!!

• Pentan

Tack ja det känns bra!!

MEN GRATTIS!!!! WOW!!!! Hänger med i vågen för dig!!!

Hurra hurra hurra!!!!!

Tokstolla skrev 2009-01-13 10:00:31 följande:
    Visst är det skönt med stöttning! Igår kväll var jag så trött att jag inte orkade göra en shake. Jag somnade bara. Som tur var väkte min kille mig och sa " vad vill du ha för smak gumman"? BRA va!? Jag vill verkligen få i mig all näring. Tack Pentan för att du ger oss så fin inspiration! 7,4 kg på 13 dagar! fantastiskt! Vissa viktväktare får inte det resultatet på 13 veckor HAHAHA! Själv kan jag gladligen meddela att jag nu spräckt 80kilosgränsen och att dagens vikt är 79,7 kg. *Gör vågen själv *
  • Pentan

Tack, ja han är min klippa!!

1augusti2009 skrev 2009-01-13 08:31:01 följande:
    Åhhh vad duktig du är Skönt med att sambon ställer upp till 100 %
  • Pentan

Ursäkta med gå in där och kolla hennes svar i forumet till höger "Dricka till ren kur" Tycker jag är ett konstigt sätt att resoner.

1augusti2009 skrev 2009-01-13 14:12:28 följande:
    Kolla in www.cambridgekuren.seTuggumi är nej nej under renkur. Man åker ut Ketosen (Fettförbränningsstadiet) Det handlar inte bara om det du får i dig utan även om själva tuggandet.Jag är inte rätt å förklara, det gör min konsulent bättre, www.finfinform.seMen jag har märkt att de som kör själva och handlar tex på nätet har andra riktlinjer än de som ahr en konsulent.Kämpa på nu alla där ute
  • Pentan

Nej hur kan man jämnställa det med lightglass eller lightgodis?? Det är väl kalorierna det handlar om... Och Fun Light samt i Light läsk finns det ju inga...

Tokstolla skrev 2009-01-13 17:11:07 följande:
    Jag tror inte hon vet vad det är i cola light!
  • Pentan

Jag vet en tjej på BF som gick 6 månader på CK - hon levde på Cola Light under den tiden.

Men ja ja...

• Pentan

Åh vad segt det var att gå upp i morse...

Ytterligare 2 hg ned sen igår, landar på 91,4 kg. Men seriöst jag måste sluta väga mig så ofta!!
    Men det är ju så roligt...

• Pentan

2 veckor på ren kur!!
    Yes vad jag och NI är bra!!!!

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!