• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Digital är klart bäst. Alla vågar väger olika, så håll dig till en - väg dig på samma tid - med samma förutsättningar varje gång.
    Jag väger mig naken på morgonen efter att jag kissat...

• Pentan

Jag ska gå totalt 12 veckor på ren kur - 2 veckor avklarade...

• Pentan

Tack snälla!!

Och välkommen hit - vad duktig du är!!
    Vi finns här för varandra om man har funderingar, eller tycker det är jobbigt - och naturligtvis även när det går bra!!

Lycka till

Hnne skrev 2009-01-14 15:38:32 följande:
    Hej, hänger på här jag med. Jag är inne på min 3:e dag och idag har det varit riktigt jobbigt. Går restaurangskola och idag har jag lagat hur mycket gott som helst! Men har inte fallit för frestelsen. :) Tänkte inte väga mig varje dag så jag kör måndagar. Lite mått vid starten i måndags:Längd: 169 cmVikt: 93 kgMidjemått: 97 cmLår: 66 cmHöfter: 115 cmHals: 37 cmHar smygmätt lite och har redan tappat 2 cm på vissa ställen :)Har läst din blogg Pentan och gud vad duktig du är! Verkligen inspirerande!
  • Pentan

90,9 kg!

Glömde dock min sista soppa i går, la mig under dubbla täcken om frös tills jag somnade typ kl 9...

• Pentan

MilosMamma
    Du kan inte ta en extra på morgonen då, så du är laddad för hela dagen!?

• Pentan

Åh i dag är jag sur... Dålig dag bara. Har slitit på jobbet hela veckan och är slut!! De senaste tre dagarna har jag somnat tillsammans med min dotter halv åtta på kvällen och sovit hela natten.
    Vill ha helg och vill att det snart ska ha gått 10 veckor så jag äntligen är klar!
    Bläää för i dag!!

Sorry mitt dåliga humör...

• Pentan

Dag 17 på ren kur! Har inte vägt mig än, men tänkte göra det först på måndag. I går visade vågen på 90,9 kg det är -8,1kg på 16 dagar.
    Tänkte ta en promenad i kylan med hunden nu på förmiddagen. Annars lugn helg inplanerad!

• Pentan

I dag har jag prövat gamla kläder som tidigare suttit som korvskinn! Nu är de ju riktigt fina på!! Vilken kick

• Pentan

P.s vägde mig i dag iallafall....
    90,5 kg!!!!

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!