Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

God morgon tjejer!!

Hoppas ni har det bra? Själv har jag sovit dåligt inatt är det vanligt eller när man är gravid?

Måste få berätta att igår så hyrde vi film och tittade på : Flyga Drake, om ni inte har sett den så ta er tid och se den!!!
    Såååååååå himmla bra t om Jonas fick en tår eller två, handlar om två pojkars uppväxt i Kabul såå oamerikansk så
    bra och inspirerande. Så då var filmtipset avklarad

Barba - Superkul att inhandla saker, hittade ni badrumsmöbler??
    Blir det nya möbler hem oxå?? Blogga, då måste vi få adressen sen

Skall vi bestämma en dag nästa vecka för fika?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Ja vad skall jag börja med att jag inatt kl.03,15 vaknade pigg som bara den och kunde inte somna om fram tills klockan skulle ringa!! morrr.. Är detta valigt eller?

TAck tjejer, jo magen syns lite om jag har vissa kläder som är lite större så syns det inte så mycket men om man har en åtsittande top då puttar magen fram

Astrid - VAd gulligt med första buss turen Fina bilder på honom i bloggen!! Vill man inte bara krama dem och inte släppa taget...

Aybee - Japp torsdag verkar vara en bra dag för fika.

31 maj - Mysigt med helg i stockholm och extra mys med mannen

Måste oxå säga att igår var vi på lite barnaffärer runt om, Storken, Babyproffsen och Happyland, detta med blivande mormor. Vi började med Storken (låt mig bara berätta först att jag har lovat mig själv att inte bli en sån galen inköpare som faller för allt nytt osv...)
    Kom in där tittade på olika saker och kom sedan till barnvagnarna kommer fram äldre herre oh berättar lite om vagnarna, sedan säger han: Har ni sett BRIOs nya BRIO GO nej, sedan kommer demonstrationen and girls.. jag föll pladask Fin och typ tre vagnar i ett precis i min färg som jag vill ha en RÖD. Tog hem broshyr och vissade Jonas han föll med Vi är såna suckers!!! Köpte en liten halsbands plinga
    för bebisen börjar ju höra nu

• Amor Eterno

Är ju klart med på fikan jag med

Fika torsdag 20/11
    Aybee
    Grund
    Amor

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Är hemma nu, har haft en bra dag med besök hos barnmorskan för att vara med i mammagruppen. Jättemysigt att träffa de som är i samma vecka!!
    Men jag har haft ont i magen de smärtor som jag brukar få ibland, så jag talade med barnmorskan och vi bokade tid hos doktorn imorgon. Dock märkte de att jag hade låga eller nästan inga alls antikroppar mot röda hund. Konstigt har ju fått alla vacciner!

Vi fick lyssna på bebisens hjärta oxå så härligt 145 slag per minut!

Astrid - Krya på dig hoppas du mår bättre snart!!

Vart blir fikat på torsdag??

Glögg hos Grund (med kârlar) den 7/12
    Grund + H
    Astriden + M + A
    Aybee + M + A
    31maj + M?
    Amor + J + bebisen i magen

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Nu är jag tillbaka efter besök hos doktorn, han skrev ut lite Laktulos som jag vet inte hjälper ändå!!! Men men får ta en påse sånt varje dag och stå ut med lite mag ont då och då!

Astrid - Vilken bra ídé att strossa lite runt Stora Holm, jag är med på det!!

Grund - Såg du barnvagnen som vi föll pladask för?
    Ja tänkr er ja gmed en liten flicka sååå gulligt!

31 maj - Jag får ta efter dig och se om detta med hjärtslag stämmer

Aybee - Jobba inte ihjäl dig gumman! Hur känns det nu att vara fru?

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Hoppas ni mår bra? Japp en massa bebis snack går runt, men detta eviga nyfikenheten får vi ju reda på sen

Idag är det middag på SOHO och sedan Mary Poppins

Barba - Nyfiken vill oxå veta adressen till bloggen!

Astrid - Vilken tid träffas vi imorogn då? Är det någon som vill ha tjuts ifrån stan?? Jag slutar 16,30. Säg bara till!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Tiden går fort fattar ni att det är nästan 1 år sedan vi träffades

Tänker på hur fina alla ni är

Skall vi träffas på Stora Holm kl.17.00 imorogn då Som sagt behöver ni tjuts så säg till bara!

Jag har oxå fått inbjudan till NK hem avdelningen någon som har fått det?? Kul med jul inspiration!

Har varit inne på bloggen nu!! Gud vad spännande att renovera och härliga ytor Grattis Barba både för huset och blogg debut!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Måste börja med att säga att Mary Poppins var så underbar roligt och mysig föreställning igår, en bra julklapps tips
    VI åt på SOHO innan gud vilken god ceasar sallad de har...mums.
    Hmmm mycket mat i huvudet nu!!

Idag blir der mysigt med glögg fika ser fram emot det är där vid 17.00 vi syns där tjejer.

Mrs d - Lycka till med allt idag hoppas du får en bra skrivar dag Ja matte kommer inte ens ihåg hur man gör liggande stolen!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Tack för en sååå mysig shopping/fika igår, stora holm är en lantlig pärla mitt i stan

Astriden - Din lille man är ju helt underbar så mysigt att hålla honom och de luktar ju såå gudomligt gott!!

Vilka mysiga bilder på bloggen.

Aybee, astrid och Grund tack för härlig fika och pratstund

Mrsd- Hoppas allt går bra nu med det nya testet igen, keep us posted. Hoppas syrran blir bra nu kramis på dig

Min man kom hem igår och vi myste framför soffan, han var bara iväg i två dagar men gud vad jag saknade honom....
    Idag blir det film WALLE hoppas det stavas så?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!

Hoppas ni har haft en bra lördag? Själv var det städ och ännu mer städ... Men kändes sååå skönt efteråt, ett råd köt aldrig ett tre våningshus igår längtade man till en 1 planhus kan jag säga!!

Vi var på kalas sedan och åt mumsiga tacos

Idag skall jag min mamma och min coola faster till Hagabadet först är det brunch sedan gravid massage för min del

Barba - Hoppas allt går bra med huset, titta på skånska byggvaror site på nätet med billiga saker hem!! Vi har vi i villa tidningen och tittade igenom den imorse!! Lycka till!

Ha en bra söndag!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6