Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

GRATTIS MALIN & MATTIAS!!!!

Åhhhhhhh så gulligt Albin, det gick fort :) Skall sms:a å säga grattis.

Åhh Vi längtar till vår lilla knodd nu!!!

Längtar att få se er nu!

• Amor Eterno

Vi skall till Näset hem till ett par vänner vi är 4 par, fick just reda på att de skall oxå ha barn nästa år i Juli

Värsta baby boom Sååå mysigt!

Vi har delegerat uppgifter och vi har hand om efterrätt som skall vara:

Maräng korgar/skålar "typ" fyllda med Rom chokladmousse. Och rivet vit choklad topping!!! Mums mums

Önskar er alla en riktig Gott Nytt År

• Amor Eterno

Malin så kul att du kikade in, som Astrid sa vi vill veta detaljer sen Njut av er lille Albin, tjejer om 3 månader är det vår tur!!

SOHO blir toppen bra vi ses där kl.14.00 idag!

Kram på er!

• Amor Eterno

Tack tjejer för igår, alltid kul att vara med er!!!

Malin gumman så glad jag är för er att allt gick bra och att ni njuter för fullt! Vi längtar så.......

Idag var vi hos Jonas moster i Lysekil så mysigt det är där!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!

Tack för en mysig och god middag igår Astrid, Aybee och Långserud! Så mysigt att vara med er och få tala om allt och inget

Så glad att vi har alla kommit så nära!!! Tack Astrid för lånet av mamma klädder de kommer till andvändning!
    Vilket väder imorse, men de säger att det skall bli bättre under dagen och snön kommer bort!

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Varit på konferens i några dagar kom hem igår och märkte att jag glömt mobilen i Alingsås!!!!!!!!! Fick sluta tidigare idag och åka ditt!!! Surt!!!

Kom precis hem nu, känner mig trött skönt att det är fredag imorgon! Hoppas ni har det bra??

31 maj- Vi är såå nyfikna på din lille Albin hoppas ni har det mysigt

Skall börja med maten nu!!! Kram

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Hoppas ni har det bra?? Själv var jag iväg idag och tittade på barnvagnen igen med mina päron ville visa vad vi hade beställt!! Det blev ju en Brio GO RÖD

Tittade på skötväska och mamma och pappa köpte den åt mig Det blev en oioi i svart/vit.

Sedan en fika inne på Villervalla och fika i Haga/Linné.

Mysig lördag... Hoppas ni har det bra?

Kram på er!

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Igår var jag på Magplask för förta gången.. såååå mysigt det är man känner sig så skön efteråt, jag har Jeanette som ledare Astrid vem hade du??

31 maj - Skönt att höra att ni har det så mysigt och rutinerna kommer in efter hand! VI vill gärna se mer bilder

Angående fika så hänger jag på kanske vårt med det denna veckan men kan ni Torsdag nästa vecka??

Kramen på er!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

HAr inte varit inne på ett tag, dåligt av mig!!

31 maj - Gud sååå mysigt med en massa bak och besök, A måste vara bedårande Efterlyses lite kort

Astrid - Vad härligt med träning för er båda, hoppas ni trivdes? Känner för att det skall bli bättre väder nu så att man har lust att promenera mer!!!

Grund - Matchmaking är alltid kul när det blir bra

Denna helgen flög förbi, lördags var vi och köpte en ny kylskåp och torktumlare som vi hämtar under veckan nu!!!
    Igår var det lite mys och middag hos mamma.
    Inatt sov man dåligt och har varit uppe sedans 5 på morgonen...morrr!!

Hur hade ni andra det i helgen?

• Amor Eterno

HAlloj tjejer!!

Har precis kommit hem efter att ha varit på bio med en kompis, vi såg Benjamin Buttons...åh så bra!!!

Min Jonas tittar på thriller/skräck film där nere och jag känner inte för det!!!

Skall urfa vidare här nu

• Amor Eterno

God morgon!!

Grund klart vi vill träffas jag har bara mycket denna veckan!!

Igår så kom vår nya kylskåp!! Och Jonas och min pappa körde iväg en massa skräp till tippen...gud så skönt det känns när allt är slängt och färdigt!!

Jag hade magplask och jag riktigt njuter vartenda gång!!! Så skönt!

Grund - Jo man får passa sig jag gick utan stav i 1,5 år men första gången vi små försökte ja då blev det lillen som är i magen nu!!!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Nu har ni varit flitiga och skrivit, jag har mycket på jobbet just nu och kunde smitta in en stund nu!!

Grund - Jag istämmer med de flesta man ser + och så tänker man herregud hur skall detta gå till?? Det finns en vis oro blandat med lite ånger när man mår som jävligast!!! Men med tiden så växer man in i tanken och moderskänslorna svallar fram!!

Vi längtar sååå enormt mycket nu, nyfikenheten är så stor! Man vill se sin lilla under barn.

Namnen

Pojke - Lukas eller Gabriel

Flicka - Filipa eller Amelia

Vi får se hur det blir???

Malinlars - Grattis till det nya huset, vart ligger det?? HAr du kort? Du skall se att det går bra med lägenhetn oxå!

Aybee - Skall du till frissan imorogn och bli fin i håret?? Oj vad mysigt jag har bokat tid till torsdag nästa vecka

31 maj - Vad mysigt ni verkar ha det hela tiden!! Bara skönt att vädret blir bättre och bättre så kan man gå ut oftare.

Grund - Är du ensam imorgon?? Det är jag med!!! HAr du lust att träffas??

Puss på er alla!!!

• Amor Eterno

Grund - Det vore jättekul om vi kunde ha lite pannkakor hos dig.. Du har rätt har inte ätit sånt sedan
    du gjorde dem hos mig

Kanske kan vi ha mys framför TV med mumsiga pannkakor och titta på Lets Dance Och klart alla dina fina bilder från resan

• Amor Eterno

Halloj!!

31 maj - Kul att få visa upp sin lilla prins och gud vad snabbt de växer och får på sig kilon

Grund & Aybee - Då är det en date imorgon

Kan påpeka att min mobil verkar ha gått kaput kan inte ringa in eller ut för den delen!!

Så vi hörs väl av via BT då!! Skall krypa ner i ängen nu!!

Pusssssssssss

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Långserud: Gumman kul att du tittar in, det vore kul om du oxå kunde komma ikväll!!! Vi saknar dig gumman!

Barbra - Gud så skönt att åka iväg... Vi är inte alls sotis!

Grund & Aybee - Då ses vi hos Grund ikväll, jag hade tänkt dyka upp runt 18.30-19.00 skall köra JOnas till en fest i Frölunda först!! Hoppas det är en bra tid Grund??

Jag tar med mig kladdkaka till oss!!! OKej!??

Nu inväntar jag lunch tiden bara!!!

• Amor Eterno

Halloj!!

31 maj - Han är bedårande lik pappa tycker jag

Tack för igår Grund och Aybee alltid lika kul att umgås med er, tack grund för underbara pannkakor och aybee för mumsig morotstårta!!

Idag gick jag upp sent då jag vaknade hungrig kl 06.00 å var tvungen att gå ner att äta!!

har tvättat två maskiner och kall iväg och småhandla lite inför vårt middags besök ikväll!!

Det blir italiensk meny ikväll:

Spenat och bacon sallad med vinigrette dressing som förrätt!

"Fläksfilé gryta" med pasta

Pannacotta med hallon

Önskar er en trevlig helg!!

Kram

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6