God morgon tjejer!!
Oj oj vilken helg fullt upp men roligt och lite nervöst gråt!!
Skall ta det från början i fredags gjorde jag tack korten med hjälp av mamma och en utav tärnorna, så skönt skall bara posta dem nu!!!
I lördags börja det med bio Madagaskar vi fick biljetter... Sedan ivär på Dop jättemysigt i Kungsbacka kyrka sån liten söt Oliver Efter det så blev det tjejfest med utgång vi var på Excet och jag fick dansa av mig lite!!
Var hemma vid två och la mig så rörde sig inte lillen i magen... Igår börja det med att jag vaknar och förväntar mig att min lille skall röra sig febrilt som den alltid gör när jag ligger i sängen, men inte!! Jonas vaknar och jag säger att den inte rör sig något!
Vi försöker tänka bort det och säger att han är trött bara... Vi äter frulle och börjar pynta ta fram alla våra julsaker som vi har och städar osv... Hela tiden går jag runt och tänker varför rör den sig inte!!
(Måste tillägga att extra mycket orolighet då vi fick höra i fredags att våra vänner som var i 10:e veckan fick missfall) Såååå tråkigt!
Jonas ser på mig att jag blir oroligare och mer orolig så tjötar vi på varandra pga dammsugaren och jag börjar gråta
han förstår att det inte är pga det, underbar som han är tar han mig i famnen och vill att jag talar ut! Jag gråter och säger att jag börjar bli orolig att jag inte vill att något skall hända då man redan är så himmla kär i barnet och i tanken att vi skall bli föräldrar.
Vi får gäster som kommer på middag och de stannar till sent, fick glömma bort det lite!!
Men så igår kväll när vi gick och la oss, då rörde sig min lille i magen och jag skrek ut: Den rör dig älskling! Vi kramas och jag somnar lättad!
Vet att jag överdiver men man blir lätt så märker jag!! Den var ju trött efter mammas bravader
Sorry det blev lååångt !!!
Astrid å Grund - Blev det mycket shopping igår???
Aybee - Skönt med dubbel kalas då har man mer vuxna som hjälper till!!! Älskarlussebullar och pepparkakor!
Nu blir det fika!